Søgeord: brugervenlighed, design, hjemmeside, i11time, menu
Permalink Reply by Brian Fløe on Juni 29, 2009 at 9:23pm
Permalink Reply by Brian Fløe on Juni 29, 2009 at 9:28pm
Permalink Reply by Brian Fløe on Juni 29, 2009 at 9:31pm
Permalink Reply by Brian Fløe on Juni 29, 2009 at 10:12pm
Permalink Reply by Tamara Mosegaard on Juni 30, 2009 at 11:26pm 
Permalink Reply by Brian Fløe on Juli 12, 2009 at 6:59pm Hmm... nu synes jeg at forsiden ser totalt underlig ud. Og "MENU" virker ikke længere...
Permalink Reply by Brian Fløe on Juli 12, 2009 at 9:05pm Alright, jeg klapper lige den berømte hest ;o)
Noget andet - når man svarer på indlæg her, så står der en masse html-koder o.s.v. - er det tanken at vi skal kunne klippe i citere o.s.v.? Det ser jo godt ud når man gør det, men det er jævnt svært at gennemskue al den html...
Ok, jeg er med - men man bør vel samtidig fordre at vi skriver svaret under, og ikke over? Kan du lave en funktion i forum, så man får dette glimrende overblik - kendt fra mange andre fora..? Dette indlæg måtte jeg f.eks ændre flere gange, og bl.a. klippe-klistre med "blockquote" o.s.v. Jeg håber du kan låne en nem formular, eller noget (har ikke indsigt i html, andet end på børnehaveklassesniveau ;o)Ideen er at komme væk fra den "threaded forum" vi havde før hvor nye svar blev placeret måske på side 4/10 under den post man svarede på, i stedet for at citere den post man svarer på og så placere de sidste svar i en kronologisk rækkefølge.
Egenligt er det ikke tanken at man skal rette i den post som en anden har skrevet, og som man selv svarer på. Det er ideen at man blot viser hvilken post det er man svarer på, uændret selvfølgelig.
:)
Permalink Reply by Brian Fløe on Juli 22, 2009 at 1:22pm Brian Fløe said:Ok, jeg er med - men man bør vel samtidig fordre at vi skriver svaret under, og ikke over? Kan du lave en funktion i forum, så man får dette glimrende overblik - kendt fra mange andre fora..? Dette indlæg måtte jeg f.eks ændre flere gange, og bl.a. klippe-klistre med "blockquote" o.s.v. Jeg håber du kan låne en nem formular, eller noget (har ikke indsigt i html, andet end på børnehaveklassesniveau ;o)Ideen er at komme væk fra den "threaded forum" vi havde før hvor nye svar blev placeret måske på side 4/10 under den post man svarede på, i stedet for at citere den post man svarer på og så placere de sidste svar i en kronologisk rækkefølge.
Egenligt er det ikke tanken at man skal rette i den post som en anden har skrevet, og som man selv svarer på. Det er ideen at man blot viser hvilken post det er man svarer på, uændret selvfølgelig.
:)
Permalink Reply by Brian Fløe on Juli 22, 2009 at 1:22pm ![]() |
|
| Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE |
![]() KØB (DKK 170,-) SE ALLE BØGER menu: Info |
![]() KØB (DKK 150,-) SE ALLE BØGER menu: Info |
forældrer mod politibrutalitet
Krig er ulovlig - underskriftsindsamling
Red internettet - Save the internet!
Ny ressourcebaseret økonomi:
Venus Projektet
Zeitgeist bevægelsen (global)
Zeitgeist bevægelsen (DK)
Tidligere modstandsfolk: Civil ulydighed!
Vand møllen
EcoloBlue
uafhængigt græsrods internet
Alex Jones Gratis podcast
© 2012 Created by Brian Fløe.