Søgeord: brugervenlighed, design, hjemmeside, i11time, menu
ENDELIG fik jeg bedt udviklerne om at kigge på et (faktisk meget alvorligt) problem med siden: når man f.eks valgte "ingeniører" i Skeptikere menuen kom ikke alle ingeniører frem. Det har de nu fået fixet ( !!! ) hvilket jo er ekstremt vigtigt.

Brian Fløe said:ENDELIG fik jeg bedt udviklerne om at kigge på et (faktisk meget alvorligt) problem med siden: når man f.eks valgte "ingeniører" i Skeptikere menuen kom ikke alle ingeniører frem. Det har de nu fået fixet ( !!! ) hvilket jo er ekstremt vigtigt.
Tja, det virker nu stadig ikke herfra. Man skal selv rette det, før man får nogle resultater frem. Sådan ser det ud i IE7:

Det ser godt ud, Brian! Jeg kan godt lide den lyseblå baggrundsfarve, da den er med til at skabe en smule overblik.
Lidt småjusteringer:
Jeg savner et par kolon ( : ) efter "Formålet med i11time.dk", "Sæt dig ind i problemet" og "Vær en del af løsningen" samt overskrifterne over de nederste videoer.
Og den forklarende tekst i formålsbeskrivelsen, kunn måske deles op i to spalter?
"■FBI tolk Sibel Edmunds afsløreringer?" -> afsløringer
"■NORAD reagere ikke?" -> reagerer
"■NIST påstår de ikke har kunnet finde beviser på eksplosioner, sener indrømmer de at de aldrig undersøgte det" -> senere
Og endelig er der ved at være en hel del forskellige skrifttyper og -størrelser på forsiden, men den er nu alligevel blevet mere klar, generelt.
![]() |
|
| Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE |
by Chrissy Weisgard Added Januar 7, 2012 at 9:20pm
by Jeppe Severin Added Oktober 3, 2011 at 12:57pm 10 Comments
by Jeppe Severin Added Oktober 3, 2011 at 1:52am
by Brian Fløe Added September 19, 2011 at 12:27am 1 Comment
![]() KØB (DKK 170,-) SE ALLE BØGER menu: Info |
![]() KØB (DKK 150,-) SE ALLE BØGER menu: Info |
forældrer mod politibrutalitet
Krig er ulovlig - underskriftsindsamling
Red internettet - Save the internet!
Ny ressourcebaseret økonomi:
Venus Projektet
Zeitgeist bevægelsen (global)
Zeitgeist bevægelsen (DK)
Tidligere modstandsfolk: Civil ulydighed!
Vand møllen
EcoloBlue
uafhængigt græsrods internet
Alex Jones Gratis podcast
© 2012 Created by Brian Fløe.