Ole Amstrup

Er Thomas Rathsack med bogen "Jæger i krig med eliten" den nye Frank Grevil?

Reply to This

Svar i denne forum tråd

Politiken bringer bogen i fuld længde i dagens udgave - læs mere her

Reply to This

Tøger Sidenfaden: Executive member af The Trilateral Comission med tidligere 9 år som steering comitee member hos Bilderberg - og uddannet på Yale University - samme sted som Clintons, Bush og med Skull and Bones "The Tomb" lokaliseret der siden 1832.

TS laver kun sådan et stunt med New World Order bagtanker. En af doktrinerne i den mindcontrol, der foregår er - at hvis der er noget der skal afsløres - så ønsker New WOrld ORders egne folk at være dem - der breaker historien. Også selvom den er et anslag imod deres egen agenda. SÅ opnår de både kontrol af historien og forvirring om - hvem der er the good guys/bad guys..

Her er jægersoldaten meget tæt på at afsløre - hvad jeg har hævdet i eet år nu dels i Information - hvor mine indlæg som bekendt blev slettet - dels på Politiken online - nemlig at det logisk set er vestlige elitesoldater, der opsætter alle de mange vejsidebomber. Det er dem, der har ekspertisen - og som kender patruljernes nøjagtige bevægelsesmønstre.

Hvor naive kan danskerne være? De danske soldater kommer hjem - er døde eller sårede af opstillede vejsidebomber. Det er jo som at bruge en spilleautomat og så hævde at taleban står står bag. Alle og enhver kan jo i realiteten have opstillet bomberne. Og i særdeleshed kan vestlige elite soldater have gjort det.

FOr nyligt sprang en bilbombe tæt på USA's ambassade i Islamabad, Pakistan. DR's radiokorrespondent kunne IKKE forstå hvordan det kunne lade sig gøre? Der var SYTTEN afspærringer og checkpoints ind til det sted, hvor bilbomben sprang. Han var meget forundret?

HVIS 2+2 = 4 - SÅ er bilbomben blevet rigget til lige foran ambassaden. Og hvem har let adgang dertil? Den samme gruppering, som havde let adgang til the World Trade Centers.

Politiken ønsker kun at lave damage-control for the NEw WOrld ORder. Og så at skade den pågældende jægersoldats økonomi. Politiken er jo ude i rent og skært tyveri og brud på ophavsretten. Hvor er lømmel-pakken!?

Reply to This

Jeg ville egentlig have skrevet, at jeg tror det er et mediestunt, lige som med Ritts dagbog (der heller ikke afslørede noget særligt). Men så læste jeg det Jens har skrevet, og det dækker det faktisk meget godt :)

Reply to This

Verden er en scene........

Reply to This

Findes bogen i fuld længde på Internettet?

Reply to This

Her er den...http://rapidshare.com/files/280967710/Jaeger_-_I_krig_med_eliten.rar her skal bruges f.eks winrar
+ her http://www.wikileaks.org/wiki/Thomas_Rathsack:_Jaeger_-_i_krig_med_...

Jeg har læst den, synes desværre at den skuffede lidt, havde regnet med nogen flere "hemmeligheder"
men måske har jeg overset noget? andre der har læst den??

Reply to This

Jens har sku fanget pointen ret godt. Lige netop sådan kan man forvirrer samtlige mennesker. Jeg siger normalt at det er 80- 20 systemet. 20 % sandhed blandet med 80 % løgn, så har man en cocktail, som ingen kan hitte opskriften af indholdet på.

Det hele kan være spinn, men der er altid en smule sandt over hvad de siger. Igen ser vi Osama vågne op fra de døde, selv om enormt mange beretninger siger han er død siden 2001-2002- osv.

Bogen skal jo virke som hemmelige dokomenter der for guds skyld ikke må sive ud til befolkningen. Lige netop det er målet. Så man fanges meget nemt i al sin iver efter en historie, som ender på en blind vej.

Reply to This

Generelt er jeg enig med Jens, men i forbindelse med "Jæger ..." tror jeg situationen er endnu simplere.
Der er ganske enkelt ikke noget nyt i bogen, så når man blæser op til en storm i et glas vand kunne det sagtens være for at holde diskussionen væk fra grimmere aspekter. F.eks. ville det være relevant at tale om Danmarks deltagen i både Afghanistan og Irak som meddelagtighed i forbrydelser mod menneskeheden, og der er mange andre emner som er relevante for øjeblikket som f.eks. stramningerne i forhold til terrorpakken, bedrageriet omkring H1N1 vaccinen o.s.v..
Så lidt råberi om en latterlig bog, hvor selv de vigtige aspekter som f.eks. ytringsfrihed er reduceret til uvæsentlige fodnoter, giver medierne god mulighed for at skide på befolkningen.

Ellers appropos Jens'es argument er der jo det "klassiske" eksempel med englænderne klædt ud som arabere med sprængstoffer, der blev anholdt af det irakiske politi hvorefter englænderne med støtte fra amerikanerne fik befriet dem fra fængslet og i den forbindelse dræbte fangevogterne.

M.v.h., Anders Otte

Reply to This

Ja - det ligner en stor PSY-OP - hvorfor er de danske medier så ringe? (Politiken eksisterer kun på grund af Dagbladspakken. Danskerne betaler altså for at blive hjernevasket. Kan det blive værre?)

@ Michael G. Jensen - ja jeg har bemærket - at der midt i New World Order agendaen pludseligt kommer 1% sandhed. På P1 var der pludseligt en kritisk og informativ udsendelse om de ødelæggende resultater af Monsantolands GMO-afgrøder i Argentina. Det er nok en måned siden. Og så har P1 ellers buldret videre med agendaen "Manmade global warming" og andre komiske påfund... ;0)

Reply to This

Jeg betragter det som en falsk flag-operation. Formålet er, at vi skal blive meget fornærmede over at nogen vil offentliggøre militære følsomme oplysninger, på trods af Seidenfadens eksponering af bogen i ytringsfrihedens og gennemsigtighedens navn. Det vil vi jo gerne værne om, men ikke for enhver pris. Resultatet bliver at reglerne for at skildre Forsvaret i bøger og deslige bliver skærpet, og måske endda kommer under forhåndscensur...

Mission accomplished.

Jens Angelsgaard said:
Ja - det ligner en stor PSY-OP - hvorfor er de danske medier så ringe? (Politiken eksisterer kun på grund af Dagbladspakken. Danskerne betaler altså for at blive hjernevasket. Kan det blive værre?)

@ Michael G. Jensen - ja jeg har bemærket - at der midt i New World Order agendaen pludseligt kommer 1% sandhed. På P1 var der pludseligt en kritisk og informativ udsendelse om de ødelæggende resultater af Monsantolands GMO-afgrøder i Argentina. Det er nok en måned siden. Og så har P1 ellers buldret videre med agendaen "Manmade global warming" og andre komiske påfund... ;0)

Reply to This

Hvad sagde jeg ­®.....

http://www.berlingske.dk/article/20090922/danmark/90922063/

"Formanden for Udenrigspolitisk Nævn vil have strammet jægersoldaters tavshedspligt, men juraeksperter vurderer, at det er nytteløst."

Reply to This

Jeg er nu slet ikke sikker på at denne sag er god nok for dem til at forsøge at lave stramninger i ytringsfriheden.
Se nu blot SF's Pernille Frahm's blog, hvor hun skriver at soldaterne skal overholde Geneve-konventionen:
http://www.sf.dk/default.aspx?site=frahms_site&func=weblog.entr...
M.v.h., Anders Otte

Reply to This

Reply to This

RSS

Hvis du ønsker kun at modtage én email per dag fra i11time.dk så fravælg alle emails under indstillinger (undtagen "Vigtige beskeder fra i11time.dk !") og abonner nedenunder på en daglig email med seneste aktivitet på i11time.dk

Din email adresse:

Leveret gennem FeedBurner

Badge

Loading…

KRITISKE FLIM OG BØGER

Pernille Grumme og Niels Harrit anmelder "Stadig ingen svar?"

læs bogen gratis online
Giv en bog-gave til folketinget

KØB (DKK 150,-) SE ALLE BØGER under menu: Kritikken - Bøger

forældrer mod politibrutalitet
Krig er ulovlig - underskriftsindsamling

Red internettet - Save the internet!

Ny ressourcebaseret økonomi The Zeitgeist Movement

Log ind på the venus projekt med dit i11time.dk brugernavn og adgangskode!

Tidligere modstandsfolk opfordrer til civil ulydighed

Vand møllen

EcoloBlue

uafhængigt græsrods internet

Alex Jones Gratis podcast

© 2010   Oprettet af Brian Fløe

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

du skal logge ind før du kan chatte
//drop down arrow// //URL MAPPING - main tab to index page//