Ole Amstrup

Er Thomas Rathsack med bogen "Jæger i krig med eliten" den nye Frank Grevil?

Views: 6

Reply to This

Svar i denne forum tråd

Politiken bringer bogen i fuld længde i dagens udgave - læs mere her
Jeg ville egentlig have skrevet, at jeg tror det er et mediestunt, lige som med Ritts dagbog (der heller ikke afslørede noget særligt). Men så læste jeg det Jens har skrevet, og det dækker det faktisk meget godt :)
Verden er en scene........
Findes bogen i fuld længde på Internettet?
Her er den...http://rapidshare.com/files/280967710/Jaeger_-_I_krig_med_eliten.rar her skal bruges f.eks winrar
+ her http://www.wikileaks.org/wiki/Thomas_Rathsack:_Jaeger_-_i_krig_med_...

Jeg har læst den, synes desværre at den skuffede lidt, havde regnet med nogen flere "hemmeligheder"
men måske har jeg overset noget? andre der har læst den??
Jens har sku fanget pointen ret godt. Lige netop sådan kan man forvirrer samtlige mennesker. Jeg siger normalt at det er 80- 20 systemet. 20 % sandhed blandet med 80 % løgn, så har man en cocktail, som ingen kan hitte opskriften af indholdet på.

Det hele kan være spinn, men der er altid en smule sandt over hvad de siger. Igen ser vi Osama vågne op fra de døde, selv om enormt mange beretninger siger han er død siden 2001-2002- osv.

Bogen skal jo virke som hemmelige dokomenter der for guds skyld ikke må sive ud til befolkningen. Lige netop det er målet. Så man fanges meget nemt i al sin iver efter en historie, som ender på en blind vej.
Generelt er jeg enig med Jens, men i forbindelse med "Jæger ..." tror jeg situationen er endnu simplere.
Der er ganske enkelt ikke noget nyt i bogen, så når man blæser op til en storm i et glas vand kunne det sagtens være for at holde diskussionen væk fra grimmere aspekter. F.eks. ville det være relevant at tale om Danmarks deltagen i både Afghanistan og Irak som meddelagtighed i forbrydelser mod menneskeheden, og der er mange andre emner som er relevante for øjeblikket som f.eks. stramningerne i forhold til terrorpakken, bedrageriet omkring H1N1 vaccinen o.s.v..
Så lidt råberi om en latterlig bog, hvor selv de vigtige aspekter som f.eks. ytringsfrihed er reduceret til uvæsentlige fodnoter, giver medierne god mulighed for at skide på befolkningen.

Ellers appropos Jens'es argument er der jo det "klassiske" eksempel med englænderne klædt ud som arabere med sprængstoffer, der blev anholdt af det irakiske politi hvorefter englænderne med støtte fra amerikanerne fik befriet dem fra fængslet og i den forbindelse dræbte fangevogterne.

M.v.h., Anders Otte
Jeg betragter det som en falsk flag-operation. Formålet er, at vi skal blive meget fornærmede over at nogen vil offentliggøre militære følsomme oplysninger, på trods af Seidenfadens eksponering af bogen i ytringsfrihedens og gennemsigtighedens navn. Det vil vi jo gerne værne om, men ikke for enhver pris. Resultatet bliver at reglerne for at skildre Forsvaret i bøger og deslige bliver skærpet, og måske endda kommer under forhåndscensur...

Mission accomplished.

Jens Angelsgaard said:
Ja - det ligner en stor PSY-OP - hvorfor er de danske medier så ringe? (Politiken eksisterer kun på grund af Dagbladspakken. Danskerne betaler altså for at blive hjernevasket. Kan det blive værre?)

@ Michael G. Jensen - ja jeg har bemærket - at der midt i New World Order agendaen pludseligt kommer 1% sandhed. På P1 var der pludseligt en kritisk og informativ udsendelse om de ødelæggende resultater af Monsantolands GMO-afgrøder i Argentina. Det er nok en måned siden. Og så har P1 ellers buldret videre med agendaen "Manmade global warming" og andre komiske påfund... ;0)
Hvad sagde jeg ­®.....

http://www.berlingske.dk/article/20090922/danmark/90922063/

"Formanden for Udenrigspolitisk Nævn vil have strammet jægersoldaters tavshedspligt, men juraeksperter vurderer, at det er nytteløst."
Jeg er nu slet ikke sikker på at denne sag er god nok for dem til at forsøge at lave stramninger i ytringsfriheden.
Se nu blot SF's Pernille Frahm's blog, hvor hun skriver at soldaterne skal overholde Geneve-konventionen:
http://www.sf.dk/default.aspx?site=frahms_site&func=weblog.entr...
M.v.h., Anders Otte

Reply to Discussion

RSS

600 danske skeptikere

• Rene` Andersen
  • David Olsen
  • Kevin Raun Hansen
  • Ditte Øland Ohmand Jensen
  • Ridder Benny Jerne
  • Anders Holst Jensen

Sammen gør vi en forskel

Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum
FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE
Invester i en bedre fremtid!
Vi har afsløret den 1% i 10 år!
Aktivisme Nyborg Nordea:5875-4382580082
Amnesty International dine civile rettigheder
(Evt. en automatisk månedlig overførsel)

fotos

• tilføj fotos
  • Se alle

Film

• foreslå en film/video om 11. september
  • Se alle

Badge

Loading…

© 2012   Created by Brian Fløe.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse

600 SKEPTISKE CIVILE, FAG- OG VIDENSKABSFOLK

KRÆVER UVILDIG UNDERSØGELSE AF 11. SEPTEMBER 2001

Civile Akademikere Arkitekter Brandmænd Ingeniører Journalister Militær Piloter Politikere Psykologer Videnskabsfolk Censureret på Wikipedia

facebook fanside i11time.dk
Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse
Loading