"International Center for 9/11 Studies" ( www.ic911studies.org/
) har lige vundet en FOIA sag mod NIST og fået tilkendt frigivelse af
hundredevis af timer video materiale og titusindvis af fotoer.

Så nu kommer der meget materiale ud, som skal gennemgåes (uha da da - sved på panden Wink ).

Jeg har lige set denne dejlige nyhed på www.stj911.org/blog :

"FOIA Lawsuit: Thousands of NIST 9/11 Photos, Videos Released"

2010-09-01

http://stj911.org/blog/?p=757

.. de linker videre hertil:

"International Center for 9/11 Studies Secures Release of Thousands of Photos and Videos from NIST"

2010-08-31 by JGourley

http://911blogger.com/news/2010-08-31/international-center-911-stud...

M.v.h., Anders Otte

Views: 3

Reply to This

Svar i denne forum tråd

Super!
Jeg tror ikke man skal glæde sig for hurtigt, det er tydeligt på de videoer der er frigivet, og som ligger på 911Blogger.com, at der er klippet i flere af videoerne. De videoer der har haft kameraet tæt på bygning 7, er enten klippet helt op til penthouse falder, eller har fået fjernet lyden. En video der er filmet langt fra bygning 7 afslører, at der tilsyneladende kommer et stort brag inden penthouse falder sammen, hvilket kan være grunden til de ufuldstændige frigivede videoer. Selvfølgelig skal man ikke regne med, at de bare sådan uden videre frigiver det fældende bevis, p.g.a. en retssag. Der skal sandsynligvis vindes endu en retssag, hvis man vil have de uredigerede videoer frigivet, og på det tidspunkt er de sikkert forsvundet, som den store mængde originalvideoer NASA lå inde med fra månelandingerne.

Selvfølgelig er det meget sjovt, at man eksempelvis kan følge en delvis redning af Michael Hess ud af bygning 7, men som sagt er de videoer som er fremhævet på 911Blogger, ikke meget værd, da de tydeligvis er redigeret.

Se 911Blogger.coms indlæg her:

International Center for 9/11 Studies Secures Release of Thousands ...
Ja, jeg har håbet længe, og jeg bliver da ved med at håbe at løgnen bliver afsløret. Men med alt respekt for diverse reporterer, så kan deres vidneudsagn kun bruges som indicier, der findes også reportere der siger, at de ikke hørte eksplosioner, så her er det påstand mod påstand. Et tydeligt brag, optaget af et kamera tæt på WTC7, vil være meget svært at forklare i forhold til NISTs officielle forklaring, der jo siger at det var en brand der fik bygningen til at styrte sammen. Flere kameraer der har optaget samme brag tæt på WTC7, er et stærkt bevis.

De to brandmænd der står i en telefonboks, og hører en eksplosion, er ikke et ubestridt bevis, da man ikke kan se hvor braget kommer fra, og da ingen andre kameraer har optaget braget - men igen er det en god indikation om bomber.

De færeste har tid til som os, at stykke et hav af beviser sammen, som gør at vi ikke tvivler på den erkendelse vi har fået. For nye skal der et uomtvisteligt bevis frem, eller en uvildig undersøgelse der kan drage en konklusion på baggrund af de mange beviser.

Måske har de lavet en fejl og glemt noget, men at de skulle have glemt den samme ting to gange, tvivler jeg på. Har du en video med et brag nær WTC7, og en video uden, så er vi lige vidt for den neutrale beskuer. Jeg tror faktisk at de har gennemgået de frigivede beviser så godt, at de håber at der er 911 truthere der vil spilde deres tid på at gennemgå de 3.000 GB af materiale der er blevet frigivet, så de spilder deres tid.

Men jeg håber på en afsløring, det gør jeg da. Jeg er bare færdig med at have for høje forhåbninger, mange års fokus på 911 beviserne har gjort mig til realist, og vi er desværre ikke oppe i mod Gøg og Gokke. At løgnen nu har holdt i snart ni år, vidner om at vi har med yderst dygtige modstandere at gøre.
De mennesker ved en del omkring hvordan det menneskelige sind fungerer, og hvordan folk netop vil fortrænge helt åbenlyse beviser, der taler i mod den officielle forklaring - jeg tror ikke det er et tilfælde, som du selv skriver har de fortalt løgne om mange ting, i mange år. Men selv om de er dygtige, så kan man ikke få ting til at ligne noget det ikke er, der vil altid være spor der fortæller den sandfærdige historie. Her har de undervurderet befolkningens interlekt og internettets magt. Men det er jo netop i gennem flour og andre giftstoffer i vores mad, drikkevand m.m., at de bl.a. sørger for at fordumme os, det er i gennem en travl hverdag, og det økonomiske system at de stresser os, så folk ikke kan finde tid til at kigge på hvordan den virkelige verden hænger sammen. På VerdenVersion2.dk har vi indtil nu samlet 38 artikler om sundhed, de kan findes her ,der ligger desuden 14 danske links om sundhed her

Reply to Discussion

RSS

600 danske skeptikere

Sammen gør vi en forskel

Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum
FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE
Invester i en bedre fremtid!
Engangsbeløb / Månedlig overførsel
Niels Harrit foredrag
Nyborg Nordea:5875-4382580082
Støt det prisbelønnede foredrag af Niels Harrit på sin vej rundt på Danmarks-turné og det kæmpe arbejde der udføres før hvert foredrag i form af flyers og DVD uddeling.

Amnesty International
Kæmper for dine civile rettigheder

fotos

• tilføj fotos
  • Se alle

Badge

Loading…

© 2012   Created by Brian Fløe.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse

600 SKEPTISKE CIVILE, FAG- OG VIDENSKABSFOLK

KRÆVER UVILDIG UNDERSØGELSE AF 11. SEPTEMBER 2001

Civile Akademikere Arkitekter Brandmænd Ingeniører Journalister Militær Piloter Politikere Psykologer Videnskabsfolk Censureret på Wikipedia

facebook fanside i11time.dk
Loading