Bo Richardt

gider I lige snakke ordentligt til hinanden og jer selv, og ta sikkerhedsskoene på hvis tæerne er ømme

SUUUUUK
altså jeg kan nævne flere journalister af fag som ikke har den ringeste mulighed for at skrive hvad de vil. Gør man det er man ikke journalist af beskæftigelse. Den fremmeste jeg vil nævne er Jesper Petersen som var med til at bane vejen for min bevidsthed om emnet og som var min bedste sparringspartner i arrangementet med Griffin. Han er banned fra ethvert medie med en selvopfattelse som seriøst... (fuck dem).
Jeg fatter ikke at Lars skal og lader sig stå model til alt dette. Jeg har på INGEN måde nærlæst denne tråd eller den andne hvor han osse er i forsvar for sit fag, kun skimmet her og der og må indrømme at det jeg har set gør mig træt og gir mig lyst til at forlade skuden.
Lars (du) kan da FOR HELVEDE ikke gøres ansvarlig for hvordan medieluderne slikker magten i røven. Jeg er IT-mand, skal jeg så føle mig ansvarlig for alle de programmører der har programmeret krigsmaskinen.
Gider I bruge jeres energi ordentligt

Søgeord: internt

Views: 10

Reply to This

Svar i denne forum tråd

Jeg syntes både man kan være over ordenligt sur i kasketten på journalister som helhed OG understrege at vi har fremragende journalister spredt rundt i maskineriet OG understrege at man ikke ligestiller hverken Lars eller Jesper (har vi flere?) med problemet i dansk presse (som for iøvrigt er lig med problemet de fleste andre steder).
Jeg ved at jeg kan henvise til de steder jeg gør opmærksom på ovenstående, flere gange, men skulle man få en anden opfattelse af mine poster når man "kun skimmer her og der" så benytter jeg hellere end gerne også denne lejlighed det at slå det fast endnu en gang :)

Jeg føler mig personlig overbevist om at Lars tilhøre en elite af journalister der både turde at skrive om og ville være i stand til at argumentere for, en ny undersøgelse af 11. september.
Jesper kender jeg endnu bedre end Lars og ham har jeg på et personligt pedestal kun få mennesker kommer op på.

Men måske netop fordi man kender nogle fremragende eksempler fra en brance, bør man kritisere de brodne kar (som jeg også fik skrevet sidst).

Kudos til dig Bo for at fremme den gode tone på i11time.dk - jeg håber at jeg hermed har slået min kammertone an, også for det "skimme-læsende-folk" :)

...og netop i lyset af de fremragende journalister i dansk presse, har jeg absolut mistet respekten for "institutionen" som helhed, og det rækker enda helt tilbage til dengang jeg oplevede dansk presses dækning om morgenen af det præsident valg der fandt sted i 2000 som jeg med rædsel havde set live gennem hele natten.
jah, er Tommy ikke osse journalist... og måske flere som har opgivet faget fordi smagen på tungen blev for fæl. Og så tænker jeg på andre som ikke lige er med her fx Tom Paamand, men som osse / heller ikke har en chance i mainstream-skrædderiet. Frække drenge som Clement Kjærsgård og Anders Lund Madsen tør jo heller ikke selv om de slår sig op som nogen der tør.

I øvrigt Brian, selv respekt, og jeg synes stadig vi ikke skal være blege for at nævne navne når vi falder over dem. Man må stå for det man står for.
Vi to kan jo være både enige og uenige Bo, men jeg ved altid at lige gyldigt om vi er det ene eller det andet så beror du dine standpunkter på selvstændige tanker og tør altid at stå uden for flokken.

I det her tilfælde er vi enige. Vi står selv frem med navn og foto til offentlig hån. Faktisk var det min oprindelige tanke da jeg lavede siden. Det var et modspil til de hånende journalister som gik ud på at stå frem til tæv frem for at gemme sig. Måske ville dette få dem til at tænke sig om en gang til, måske ikke. Det er vel Gandhi metoden, at stå frem til tæv indtil de har fået tæsket al vreden ud af kroppen :)
.... faktisk var det min tanke at lave en videooptagelse af migselv:"Hej jeg hedder Brian Fløe og jeg tror ikke på den forklaring medierne vidergiver fra myndighederne omkring d. 11. september - skulle der sidde nogle journalister derude som føler en trang til at håne de borgere som er skeptiske overfor jeres enighed så værsgo' at gøre nar ad mig".
ja Brian - enig. Jeg har osse overvejet en sådan video med mig selv ;-)

Brian Fløe said:
.... faktisk var det min tanke at lave en videooptagelse af migselv:"Hej jeg hedder Brian Fløe og jeg tror ikke på den forklaring medierne vidergiver fra myndighederne omkring d. 11. september - skulle der sidde nogle journalister derude som føler en trang til at håne de borgere som er skeptiske overfor jeres enighed så værsgo' at gøre nar ad mig".

Reply to Discussion

RSS

600 danske skeptikere

• Rene` Andersen
  • David Olsen
  • Kevin Raun Hansen
  • Ditte Øland Ohmand Jensen
  • Ridder Benny Jerne
  • Anders Holst Jensen

Sammen gør vi en forskel

Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum
FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE
Invester i en bedre fremtid!
Vi har afsløret den 1% i 10 år!
Aktivisme Nyborg Nordea:5875-4382580082
Amnesty International dine civile rettigheder
(Evt. en automatisk månedlig overførsel)

fotos

• tilføj fotos
  • Se alle

Film

• foreslå en film/video om 11. september
  • Se alle

Badge

Loading…

© 2012   Created by Brian Fløe.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse

600 SKEPTISKE CIVILE, FAG- OG VIDENSKABSFOLK

KRÆVER UVILDIG UNDERSØGELSE AF 11. SEPTEMBER 2001

Civile Akademikere Arkitekter Brandmænd Ingeniører Journalister Militær Piloter Politikere Psykologer Videnskabsfolk Censureret på Wikipedia

facebook fanside i11time.dk
Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse
Loading