JP Artikel fra idag Obama om oliekatastrofen

http://jp.dk/udland/usa/article2097562.ece

Oliekatastrofen kan sammenlgnes med 11/9 tragedien, i måden den vil ændre vores opfattelse af tingene på, udtaler Obama

Mener han dermed at katastroferne har en vis form for berettigelse i og med at landene gør nye tiltag når noget sådant sker?

Mener han at oliekatastrofen ikke er hvad den umiddelbart ser ud til og at den er "planlagt", nøjagtig som 11/9?

Eller ser han et langt større perspektiv, menneskehedens udvikling?

På den ene side er der en vis logik i at "uheld" skal ske for at vi kan lære.

Men på den anden side viser resultatet af "lærdommen" og netop tiltagene fra de forskellige regeringers side jo ikke en lysere fremtid uden de problemer vi bokser med idag.

Og hvis de store hændelser i verden er mere eller mindre kontrollerede og planlagte, hvad er så planen med et olieudslip?

Obama ser en fremtid med visionær ernergipolitik.

Er han reel og ser en lysere fremtid for menneskeheden med hensyn til energiressourcer, eller er det varm luft og er den lyse fremtid stadig forbeholdt en lille eleite af magthavere.

Har nogen her et bud på budskabet bag ordene?

Views: 5

Reply to This

Svar i denne forum tråd

Jeg er en af dem, der gerne vil tro på at dette er en ulykke, men flere og flere beviser peger i mod, at det her kan værre planlagt. Jeg holder mig dagligt opdateret, og den vigtigste info poster jeg her Den er helt gal i Den Mexikanske Golf - noget tyder på at katastrofen er større end først antaget. Alex Jones mener, at det her har 90 % chance for at det her er planlagt. Det basere han bl.a. på, at Goldmann Sachs solgte 44 % af deres BP aktier i ugerne op til katastrofen, ligeledes solgte BP 1/3 af deres egne aktier, også lige før katastrofen. Det er dog ikke nok til, at man definitivt kan sige, at der her er tale om et false flag attack - men lige nu er det også lige meget. Lige nu handler det om at oplyse om de ting som BP holder skjult for offentligheden, især den sundhedsrisiko der er forbundet med katastrofen, men også at olien nu har nået golfstrømmen, og dermed er på vej ud i alle verdenshavene.
Jeg tror at han valgte at sammenligne med 9/11 uden at tænke sig om, på den anden side, kunne det være for at gøre opmærksom på, at alle de tiltag i love og besættelser vi har set, er konsekvenserne af 9/11.
Obama er under alle omstændigheder slibrig, og jeg ville ikke stole på ham, hvis han fortalte mig, hvad klokken var ;-)

Hvad vedr. den Mexikanske Golf og BP, læs her (hvis i ikke allerede har gjort det) ; http://www.gregpalast.com/
Han ser ud til, at have styr på begivenhederne...

Reply to Discussion

RSS

600 danske skeptikere

Sammen gør vi en forskel

Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum
FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE
Invester i en bedre fremtid!
Engangsbeløb / Månedlig overførsel
Niels Harrit foredrag
Nyborg Nordea:5875-4382580082
Støt det prisbelønnede foredrag af Niels Harrit på sin vej rundt på Danmarks-turné og det kæmpe arbejde der udføres før hvert foredrag i form af flyers og DVD uddeling.

Amnesty International
Kæmper for dine civile rettigheder

fotos

• tilføj fotos
  • Se alle

Badge

Loading…

© 2012   Created by Brian Fløe.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse

600 SKEPTISKE CIVILE, FAG- OG VIDENSKABSFOLK

KRÆVER UVILDIG UNDERSØGELSE AF 11. SEPTEMBER 2001

Civile Akademikere Arkitekter Brandmænd Ingeniører Journalister Militær Piloter Politikere Psykologer Videnskabsfolk Censureret på Wikipedia

facebook fanside i11time.dk
Loading