Hej til alle i 11 time

Har lige registreret mig i dette vigtige forum og ønsker at bidrage med et indlæg.

Jeg er lidt i tvivl om hvor jeg skal placere det, men da jeg mener det er et relevant budskab vælger jeg at lægge det her:

Kan NWO afspores?

En ny uvildig undersøgelse af omstændighederne før, under og efter drabene på ca. 3000 mennesker i New York 11 september burde være i alles interesse.

- pånær de skyldiges…

Hvem kan have noget imod en undersøgelse mere? Eller 10, hvis det er nødvendigt?

- foruden de skyldige…

11/9 var en sørgelig brik i et sørgeligt spil. En vigtig brik, men dog kun en brik. Et stort skridt er taget med truth-bevægelser, opråb og spørgsmål. Et vigtigt skridt, men dog kun et skridt. Nu må tiden være inde til næste skridt.

Hvad er problemet med WTC- tragedien?

Problemet.

Ikke hvad det frygtelige, urimelige og dybt, dybt tragiske er. For det er mig ganske klart: Flere tusinde menneskers angstskrig og endnu flere tusinders savn, sorg og smerte. Det er frygteligt. Det er urimeligt og det er dybt, dybt tragisk. Problemet er, at det er en dagsorden. Og alt går som det skal.

En dagsorden der har punkter som: Mere frygt, mere kontrol, mere stress,  mere had, mere vold, mere nød, mere sygdom,  mere fattigdom, mere udnyttelse og mere udryddelse. Den er selvfølgelig svær at sælge til et lands befolkning. Med mindre man bytter ordet ”mere” ud med ordet ”mindre”, så skriver vi alle under. Men i den virkelige dagsorden står der stadig ”mere”.  Mere af alt det vi inderst inde ikke bryder os om, forklædt som en nødvendighed.

Det er et problem.

Hvem står bag problemet?

Det er altid god skik at se på hvem der drager fordel af en given forbrydelse. Følg pengene og følg magten. Så når du til bagmanden. I 11 time og på andre truth sider kan du finde fyldestgørende materiale om hvem der har vinding ved feks. 11/9, og hvilke selskaber og familiedynastier der er blevet forgyldt i kølvandet på forbrydelsen. Det er et omfattende netværk som styres og kontrolleres af få indflydelsesrige aktører.

Vi kan kalde dagsordenen og kræfterne bag for NWO. Blot for nemhedens skyld…

Og nu er vi ved at være ved formålet for dette indlæg:

Alternativer til NWO-planen.

Forslag til hvordan det enkelte menneske, du og jeg, har indflydelse og kan ændre det vi ikke bryder os om.

Hvem er i flertal ?

Producenten eller forbrugerne?

Generalen eller soldaterne?

Indbyggerne eller præsidenten.

Avisen eller læserne?

Er det ikke på tide at flertallet bliver spurgt? Er det ikke på tide at flertallet bliver hørt? Er det ikke på tide at flertallets værdier kommer til udtryk i samfundet?

Værdier der er det modsatte af frygt, må være tryghed.

Værdier der er det modsatte af stress, må være harmoni.

Værdier der er det modsatte af vold, had og udryddelse, må være tolerance, udvikling og kærlighed.

Værdier der er det modsatte af krig og propaganda, må være fred og dialog.

Er det ikke på tide at du og jeg, som en del af flertallet, handler i overensstemmelse med vores værdier?

Hvis flertallet vil det ”gode”, hvorfor trives det ”onde” så?

Fordi hvert enkelt individ i flertallet accepterer det! Vi ønsker det ikke, men vi accepterer! Vi accepterer i kraft af vore handlinger eller mangel på samme. En stor del af NWO´s succes skyldes at mange bidrager med næring til dyret. Vi har gjort os afhængige økonomisk, socialt, energimæssigt, fødevaremæssigt, sundhedsmæssigt og informationsmæssigt. Disse ressourcer kan enten lyse op og bidrage til styrke eller de kan gøre et menneskes liv sårbart, frygtsomt og mørkt. Beslutningen om hvilken vej vi går, har vi lagt i kløerne på et dyr der næres af andres frygt og styrkes ved andres fortvivlelse.

Er det ikke på tide at gøre sig fri af sårbarheden?

En måde at gøre det på, kunne være at gøre sig uafhængig af store koncerner og multiinternationale gigant virksomheder.  Det betyder ikke at vi alle skal opsige vore TDC abonnement, blot at vi skal huske at besøge venner og familie personligt. Huske hvor de bor og hvordan de ser ud. Styrk sammenholdet og mød dine medmennesker personligt. Overvej hvor ofte du egentlig behøver at putte penge i TDC´s lommer via din telefonregning frem for at tale med personen når du ser denne. Vis dig for dine venner i den virkelige verden og lad dem møde det menneske du er og ikke kun din profil via Facebook. Lad dit billede blive levende så alt det du også indeholder, kan komme andre til gavn og glæde. Hvis telefonnettet gik ned i morgen, hvor sårbar er du så? Hvis internettet brød ned, hvor sårbar er du så?

Slå et slag for flere urtehaver og små landbrug. Gør dig uafhængig af detailhandlens vitaminfattige og ofte dyre udvalg af frugt og grøntsager ved at anlægge din egen urtehave. Styrk nærmiljøet og gå flere sammen om at dyrke frugt og grønt i haverne eller på et fælles lejet jordstykke. Masser af penge at spare. Masser af vitaminer og et sundt fællesskab. Dyrk mere, køb mindre. Forestil dig hvad beboerne i en boligblok eller på en villavej kunne udrette i fællesskab med et lille stykke jord. Støt de små hobbylandbrug der heldigvis findes endnu og smag en kylling der virkelig smager af noget eller køb en halv gris billigere og bedre end supermarkedet. Mange mennesker holder høns. Støt dem ved at købe æg og se samtidig hvad en gul æggeblomme betyder. Vis de landmænd der stadig dyrker afgrøder og holder kvæg, at det godt kan betale sig at sige nej til EU og ja til lokalsamfundet. Vis det ved at købe dine varer hos dem. Værn om det landbrugsland vi engang var og som vi kan blive igen. Gør dig uafhængig af butikkernes næringsfattige vareudvalg og skruppelløse, profitfikserede købmænd. Dyrk jorden, det kan ingen forbyde dig. Læg dine penge hos lokalhandlen og ikke i bugen på en altædende, skrupelløs verdensbank. Hvor sårbar er du og din familie, hvis butikkernes hylder er tomme i morgen?

Spar på benzin og olie. Gå mere og brug bilen mindre. Læg dine penge hos den lokale cykelhandler frem for i olieselskabernes lommer. Brug ikke flere penge på benzin og olie end du har. Sagt på en anden måde: Klip dit benzinkreditkort i stykker. Bor du i hus, kan du med fordel opvarme med brændeovn eller jordvarme. Gør dig fri af olieselskaberne og deres åbenlyse tyveri fra almindelige hårdtarbejdende mennesker. Hvor sårbar er du hvis olieselskabet og tanken lukker for kreditten i morgen? Hvor sårbar er du hvis der ikke kan købes benzin til bilen?

Pengeinstitutter og andre dele af finansverdenen er svære at komme udenom. De har en finger med overalt, men vi kan nøjes med at bruge de penge vi har og tjener. Siger vi ja til lån er det på udbyderens præmisser. Præmisser de færreste af os ikke gider at læse igennem. Og det er netop meningen. Hvis lånet var på rimelige vilkår behøvede man vel næppe doktorgrad i både økonomi og jura for at tyde lånekontrakten. Overvej om forbruget og udgifterne kan nedsættes så kredit er unødvendig. Hvor sårbar er du, hvis banklån og kreditter blev opsagt nu?

Hold sammen i familien og blandt venner. Lad ikke udefrakommende krav skille en god familie. Giv din familie mere opmærksomhed end dit job. Brug mere tid på din familie og venner end på at tjene penge. Sæt forbruget og forventninger ned og styrk dine medmenneskelige relationer. Hvis din arbejdsplads kun bidrager med løn og stress er det ingen af delene værd. Find et job der respekterer du har et liv ved siden af jobbet. Værn om de venner der hjælper når du har behov. Hvor sårbar er du hvis du ingen løn får næste måned?

Fjernsynet er vel nok den største informationskilde endnu og vel også den største kilde til fejlinformation. Endnu. Gør dig selv en tjeneste og find ud af hvilke informationer og nyheder du i dit liv har behov for. Før du får dem serveret.

Opsøg de kanaler og medier der levere information du finder brugbar og oplysende og ikke mindst relevant for dit liv og dit nærmiljø. Bryd vanen og sluk for nyhederne. Læs almindelige menneskers blog og indlæg på nettet, læs rejsebeskrivelser og informer dig via mindre og uafhængige nyhedskilder på internettet. Tal med kollegaer, familie og venner om hvad der sker i deres by, på deres arbejdsplads og i deres familie. Måske er det bedre nyheder end du troede. Måske er de bedre informeret end Ritzau og Reuters. Hvis nyhedsstrømmen bidrager til frygt og fordomme, hvem har så gavn af den? En anden måde hvorpå vi kan oplyses er ved rejser og ophold i andre lande og under andre kulturer. Jeg garanterer, en tur med toget ned gennem Europa er langt mere oplysende end samtlige nyhedsdækninger fra TV2 tilsammen. Tal med de mennesker du møder på ferier og ture til udlandet. Mød dem, menneske til menneske, og nedbryd fordomme og barrikader. Oplys dig selv og oplys andre med din blotte tilstedeværelse.

Oplever vi urimeligheder i vores nærmiljø eller hverdag må vi rette direkte og personlig kontakt til udøveren med kritiske spørgsmål. Det kan være en uberettiget masseanholdelse hvor venner, familie, naboer, kollegaer til den anholdte møder op ved interneringslejren og kræver fyldestgørende forklaring fra øverste ansvarlig. Eller det kan være i forbindelse med nedskæringer på sygehuse, skoler og ældreplejen i kommunerne, hvor størstedelen af indbyggerne går i samlet flok til kommuneinstansen og dennes øverste chef og forlanger at se regnskaber for hvad skattepengene bliver brugt på. Øre for øre. Eller skulle jeg sige, cent for cent. Tag ansvar i lokalområdet.

Mulighederne for indflydelse er mange, men de starter alle ved os selv. Hvis hver enkelt, som samlet udgør flertallet, blot tager et skridt frem mod selvstændighed, ville det styrke fællesskabet. Det vil samtidig være et skridt væk fra bæstet og en svækkelse af NWO.

For er der noget NWO afskyr blandt almindelige mennesker, så er det selvstændighed og fællesskab.

Selvstændig og individuel levestil i harmoni med andre selvtænkende individer.

Hvad mener du? Hvilke skridt kan det enkelte menneske tage for at afspore NWO?

René

http://www.freewebsite.dk/renesonderbaek/

Søgeord: harmoni, nwo, oplysning, selvstændighed

Views: 5

Reply to This

Svar i denne forum tråd

Jeg tror egentligt ikke at vi kan gøre noget alene. Selvfølgeligt kan vi gøre de ting som du nævner, men at bekæmpe NWO kræver mere end det.
At bekæmpe NWO betyder at vi skal stå sammen, og det er her problemerne begynder.
Folk kan ikke forstå at dette ikke har noget med partipolitik at gøre, og at det er til gavn for menneskeheden og ikke individuelle på kort sigt.
Generelt er folk også blevet skræmt, skræmt til at tro på, at der virkeligt er en fare ved f.eks at flyve, derfor accepterer de på stående fod at man skal "Bodyscannes" i lufthavnen.
Folk har også accepteret rygeforbudet f.eks, fordi det jo ikke er sundt. Jeg mener ikke at rygeforbudet har noget at gøre med sundhed! det er en prøveballon, og det virkede.- Jeg forsvarer ikke det at ryge, men mener at det kunne have været gjort på en mere demokratisk måde, men sådan skulle det ikke være.

Jeg tror den største forhindring er, at få folk til at tro på at NWO ikke er konspiration, men ramme alvor.
Det samme gælder for 9/11, bombningen i London, Bali bombningen, Oklahoma City osv., folk tror simpelthen ikke på, at nogen kan være så sindsyge, og det er et problem!!!

Hvis man bare kunne få et af eksemplerne bevist, ville det gøre tingene så meget nemmere, men tag 9/11, glem WTC1 og 2 i et øjeblik, og konsentrer om WTC7, den er så indlysende så man næsten bliver syg over at tænke på det.
Der finder man alverdens undskyldninger/forklaringer for, hvordan den bygning kollapsede i frit fald, det store flertal vil ikke forholde sig til, at WTC7 blev sprunget ned (det samme med WTC 1+2), så kollapser deres lille trygge verden, for hvad kan de stille op????? svaret er; ingenting alene ;-) så er det meget nemmere at kalde os andre idioter ;-)
jan skrev...

Jeg tror den største forhindring er, at få folk til at tro på at NWO ikke er konspiration, men ramme alvor.
Det samme gælder for 9/11, bombningen i London, Bali bombningen, Oklahoma City osv., folk tror simpelthen ikke på, at nogen kan være så sindsyge, og det er et problem!!!

personligt har jeg i mange år leget med ideen om at det ikke var muslimer der stod bag angrebene den 9-11 men at det var langt større kræfter der stod bag.
uden dog at have noget helt konkret at have det i.
andet end jeg i kraft af min murer uddannelse og min forståelse af beton og sten ...altid har haft en underlig fornemmelse når jeg har set de 2 tårne falde sammen.....hvis jeg skulle sætte ord på denne fornemmelse...ville ordet være....SYMETRI..
har altid syntes de faldt "lidt" for pænt sammen.

de sidste 3 måneder har jeg brugt en 10-12 timer i døgnet med næsen i denne historie ( er arbejdsløs så har tid til at lave et ordentligt gang gravearbejde )...og jeg er ikke et nannosekundt i tvivl om at det ikke var fly som foresaget sammenstyrtningen af tårnene....og jeg tillader mig at sige at intet fly ramte pentagon...og shanksville er et hul i jorden efter et misil ...
i starten linkede jeg hver dag på min facebook profil for at "vække" folk ...både med links til filmklip og til hjemmesider hvor man kunne søge info...prøv at gæt hvor meget respons jeg fik ud af det...INTET..jeg gentager..INTET...
ingen af mine 70 såkaldte venner reagerede på det.

når jeg så har taget tyren ved hornene og ringet folk op for at høre hvad de mener om hele 9-11.. har det endt i diskution hvor man bliver en smule latterlig gjort ..og der har kun været hovedrysten over jeg overhovedt gider beskæftige mig med dette her emne.

det fik mig til at tænke.. over hvorfor folk som ingen reel viden havde om emnet....alligevel kunne blive så ophidset at det som regel endte med at tlf blev smækket på og at der ikke længere var grobund for en dialog...hvad kunne gøre dem så sure... men alligevel ikke have lyst til at høre med et åbent hjerte.. hvad jeg havde at fortælle om 9-11....hvis de var uenige med henssyn til mit udlæg af hvordan jeg ser 9-11...hvorfor så ikke prøve at modbevise mine teorier og understøtte deres egne.

og det fik mig til at tænke på en historie jeg læste om 2 verdenskrig og jøderne.

en ting jeg husker fra 2 verdendskrig historie var at da jøderne var blevet interneret i lejre og skulle arbejde så var det faktisk sådan at når folk kom fra andre lejre og fortalte om hvordan de i andre lejre blev myrdet i 1000 vis troede folk ikke på dem....de kunne ikke se logikken i hvorfor de skulle dræbes ...når nu de kunne bruges til at arbejde for den tyske værnemagt.... så tanken om de skulle dræbes var ikke bare ren ondskab men også uden logik ( altså logik ud fra et jødisk synspunkt.) ..og derfor ikke var det ikke noget man troede på...ikke før de nåede baderummene...og så var løbet kørt.

jeg tror det er en stor del af problemet at det er så umenneskeligt det der er sket den 9-11 at folk nægter at tro på alt andet end hvad de officelle kanaler fortæller os....og hvis man ikke kan se en "mening med det hele" tror man heller ikke på hvad folk har at fortælle dig...super ærgeligt..

men ondskab er til.....

mvh
thomas
Jeg er helt enig Thomas, man skal virkeligt kunne se en mening med galskaben, uanset hvor led og uvirkelig den er, og det er der filmen knækker for folk.

Jeg har prøvet det samme som dig, med samme resultat, og det kan være frustrerende!
Måske er strategien at man skal skræmme folk på samme måde, som myndighederne skræmmer idag? på den anden side, det kan give bagslag :(

Jeg tror at folk allerede har affundet sig med, at andre tænker for dem, og at de samme som tænker for dem, vil beskytte dem. Det er derfor at ting går glat igennem, det er for vores eget bedste ;-)

Vi kan håbe på at "de" bliver så skødesløse, at de begår en ordentlig brøler, der kan vække folk, på den anden side, det ville jeg mene at 9/11 var, og det vækkede ikke folk i den grad at de satte sig på bagbenene!
hey jan..( og andre som læser tråden..)

personligt syntes jeg de har begået den brøler du henviser til....
når man går world trade-pentagon-shanksville igennem og kikker på det martriale som der foreligger ....skal man være både blind og døv for kunne stå tilbage og stadig holde fast i den officelle historie.

BUT THEY FUCKT UP

de havde undervuderet hvor stærkt et medie nettet er ....og de havde regnet med de kunne skubbe det hele under gulvtæppet som de gjorde med J.F.K. ( er overbevist om at de N.W.O. dræbte john fordi han ville nedlægge F.E.D. og ville begrænse magten hos C.I.A. og trække tropper hjem fra vietnam.)...og det er også derfor de har så travlt med at få kontrol over nettet nu....de kan mærke hvordan det begynder at trække op til et SHOW DOWN ...mellem os og dem.

omkring det med at vække folk........

hmm har brugt meget tid på at finde ud af hvordan man skal gribe det an..
og er selv kommet til denne her metode.

når jeg sidder med en person og taler om 9-11 undgår jeg fuldtkommen at tale om hvem der gjorde hvad og hvorfor...
og beder dem til at starte med.. at kikke på det filmmartriale som nettet bugner af ...omkring tårene..

hvis personen erkender det ser mærkeligt ud at de 2 fly kunne få tårnene til at styrte sammen..
kan man begynde at stille dem nogle spørgsmål som de selv skal prøve at svare på.
f.eks.

hvem kan have adgang til tårnene i så lang tid det kræves for at kunne plante sprængstoffer....?
hvem stod for sikkerheden i tårnene...?
hvor kan de sorte bokse i flyet være blevet af....?

min pointe er at de fleste stiger hurtigt af hvis man "servere" tingene for dem...
og at man opnår langt større effekt af at folk selv finder svarende.

min eneste frygt....er at når de bliver presset nok hvad kan de så finde på....???
jeg kan godt huske da de startede på at fortælle omverden at sadam havde masseødelæggelse våben ..og vi alle var bange for han ville fyre et misil afsted med avåben....og vi derfor i vores stille sind accepteret krigen mod sadam..

nu ser jeg den samme form retorik mod iran........!!!!!!!!

så jeg sover med det ene øje åben hver nat.....

mvh
thomas
Thomas, du har ret hvad Iran angår, de må¨nødvendigvis være de næste, der skal frelses.

Hvad Vietnamkrigen angår, så startede den Vietnamkrig vi kender pga. Tonkinbugten, i 1964 (Kennedy blev dræbt i 1963), undskyld, jeg prøver ikke at spille smart :(

Men ellers enig ;-))))))))
hmm...ikke enig jan...

Okay Thomas , jeg tænkte på "The Gulf of Tonkin Incident " og hvad der skete derefter.

Har du hørt JFK's tale? det kunne helt sikkert være en anden årsag til hans død.

ja jeg har hørt talen der før...

den findes også i en lidt længere version på ca 10 min med lidt mere fyld på...

men alene det han ville lukke F.E.D. jan det var rigeligt....til at de ville dræbe ham og hans bror...( vidste du at J.F.K.søn.... noget tid efter han havde offentligt gjort hans indtræden i politik....styrtede ned i hans eget privat fly som han selv fløj...?....sammentræf...?..?...)

godt at se du deler min bekymring om iran.
troede sgu jeg var mig som hvar ved at blive sådan småparanoid-tosset-i skallen agtigt.....griner højt...

men selv de paranoide kan have rigtige fjender.

mvh.
thomas
Thomas, hvis du husker udviklingen før besættelsen af Irak, Inspektører osv., så er der ingen forskel med Iran, masseødelæggelsesvåben endnu engang :(
Hvis du så tager alt det fis der sker her i DK,bla. i Pressen, hvor alt hvad der har med Muslimer at gøre, bliver fremhævet, ja så bliver der ikke megen modstand herfra, mange Danskere vil fryde sig over Muslimer der dør! det er sikkert det samme i andre lande, sindsygt!

Har du iøvrigt set den video der hedder; "fool me twice" ? værd at se hvis ikke.
NWO kan, IMO, godt afspores.

Det kræver imidlertid at en counter gruppe organiserer sig, og dedikerer deres liv.
Der er reel risiko for at måtte betale den ultimative pris, og det bliver nødvendigt at tilsidesætte allerede gældende love samt formentlig fremtidige love om organisations-frihed, ulovlig indtrængen, uautoriserede aflytninger, hærværk, gadeuorden og i yderste konsekvens, manddrab.

Efter min opfattelse bliver der ført en ulovlig krig mod almindelige lovlydige mennesker, og for at stoppe de magtfulde kriminelle, er man nødt til at føre en ligeså ulovlig krig, med ligeså kraftig motivation. Dog med diametralt modsat moralsk og etisk værdi.

Naturlig udvælgelse hjælper de stærkeste, og medmindre man tror på guddommelig hjælp, har jeg svært ved at se hvordan budskabet om "NWO" skulle blive spredt, uden at tage mere radikale og utraditionelle metoder i brug, end NWO gør.

Jeg luftede engang mine tanker om hvad der ville ske, hvis en person glemte sin kuffert på nørrebro station, med ledningerne til sin bærbare computer stikkende ud. Ville ´hele landets presse dække den timelange afspærring? Ville pressen fortælle hvad kufferten indeholdt ud over en bærbar og opladeren dertil? Også hvis det var beviser på evt. "NWO" involvering i 9/11?

Jeg blev mødt med en generel skepsis (i truther-kredse), og blev enddog mistænkt for at være en "dobbeltagent". Der var en enkel som viste engagement, og bad mig kontakte personen, helst "under radaren". Vi snakkede dog ikke yderligere om denne strø-tanke, men opgav grundet den IMO, hårde modvind inden for truther-gruppen, at drøfte eventuelle glemsomheder.

Jeg mener til dato ikke at den aktuelle 9/11-truth indsats, af natur, er nok til at blotlægge "NWO" og deres dagsorden, endsige afspore den. På trods af Niels Harrit og de millioner af civiles benhårde indsats, tromler "NWO" videre derudaf, og jeg ser det som en bekræftelse af min formodning.

JA, NWO KAN afspores.

spørgsmålet er, hvordan?
hej mats...

personligt tror jeg ikke vi skal gribe til voldlige midler.....

gør vi det falder hammeren stenhårdt ned over os......

jeg tror vi bliver nød til a tage det lange seje træk...og så oplyse og påvise om hvad de render rundt og laver.. og håbe folk for øjnene op for det før posen bliver snøret til og lukket.

men mats jeg kan godt forstå hvad det er du siger ...men de har de største guns...og vi ville helt sikkert tabe sådan et "oprør".
nixon blev ikke fjenet ved magt.... men af 2 journalister der var modige nok til at grave i dybden...da folket blev bevidst om hvad deres president rendte rundt og lavede ..måtte han opgive sin post.

husk hvad ghandi sagde

ØJE FOR ØJE..OG HELE VERDEN ENDER OP SOM BLINDE

mvh
thomas

selv paraanoide kan have rigtige fjender.

Reply to Discussion

RSS

600 danske skeptikere

Sammen gør vi en forskel

Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum
FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE
Invester i en bedre fremtid!
Engangsbeløb / Månedlig overførsel
Niels Harrit foredrag
Nyborg Nordea:5875-4382580082
Støt det prisbelønnede foredrag af Niels Harrit på sin vej rundt på Danmarks-turné og det kæmpe arbejde der udføres før hvert foredrag i form af flyers og DVD uddeling.

Amnesty International
Kæmper for dine civile rettigheder

fotos

• tilføj fotos
  • Se alle

Badge

Loading…

© 2012   Created by Brian Fløe.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse

600 SKEPTISKE CIVILE, FAG- OG VIDENSKABSFOLK

KRÆVER UVILDIG UNDERSØGELSE AF 11. SEPTEMBER 2001

Civile Akademikere Arkitekter Brandmænd Ingeniører Journalister Militær Piloter Politikere Psykologer Videnskabsfolk Censureret på Wikipedia

facebook fanside i11time.dk
Loading