Det er som om der er kommet skred i tingene. I morgen medvirker Niels Harrit på DR Update, en turné i det jyske er på trapperne, medlemmerne vælter ind... mon ikke der bliver summet i krogene rundt omkring i de hyggelige danske hjem?

Niels skal møde hos DR kl. 07:30, så vendt ikke for længe hvis du vil tjekke ud live. Ellers er fidusen jo man kan gå ind og se klip når det passer en. Gør endelig det. Det bliver optaget.

Beklager flere dobbelt-posts, mit internet driller også i dén grad!

Søgeord: dr, harrit, update

Views: 6

Reply to This

Svar i denne forum tråd

FÅG! Min optager svigtede, håber en anden optog! Ellers må vi nøjes med den komprimerede net-udgave, men jo altid bedre jo bedre billedkvalitet.
Jeg fik det på min mobil (ok kvalitet) men missede de første par indledende sekunder. Er ved at uploade...

Thomas Torrens said:
FÅG! Min optager svigtede, håber en anden optog! Ellers må vi nøjes med den komprimerede net-udgave, men jo altid bedre jo bedre billedkvalitet.
Fint, Lars. Net versionen kommer senere, og så må vi se om nogen fik den i topkvalitet. Men indholdet tæller...;o)
9.41
Ja, nu ligger den på nettet i en kraftigt nedklippet udgave.
Den direkte live-optagelse var på 7-8 min.
Jeg håber, nogen har fået den.
Men det er trods alt det væsentlige, der er tilbage, incl. tre klip af 7-erens nedtur.
Værten sagde, at den ville køre hele dagen. Men min fornemmelse - ikke bare i dag på DR - er, at der er nogle unge journalister og producere, der prøver at få det på, og det skal vi være glade for.
Højere oppe i systemet er der åbenbart nogen, der trækker i bremsen.
Spændende hvor længe, den holder.
Niels!

Jeg mener, du har ret til at få en DVD-kopi af noget, du selv har medvirket i! Så håber, du får fat i den. Så er jeg klar til at lægge det på min YouTube...!

Vh
Jeppe

Niels Harrit said:
9.41
Ja, nu ligger den på nettet i en kraftigt nedklippet udgave.
Den direkte live-optagelse var på 7-8 min.
Jeg håber, nogen har fået den.
Men det er trods alt det væsentlige, der er tilbage, incl. tre klip af 7-erens nedtur.
Værten sagde, at den ville køre hele dagen. Men min fornemmelse - ikke bare i dag på DR - er, at der er nogle unge journalister og producere, der prøver at få det på, og det skal vi være glade for.
Højere oppe i systemet er der åbenbart nogen, der trækker i bremsen.
Spændende hvor længe, den holder.
Så er den der!

Kan du lægge det ned på en DVD, Lars?
Da jeg i sin tid blev interviewet i DR Spam, havde jeg også på fornemmelsen at de unge syntes at det her var sindsygt spændende, folkene på DR Spam havde ligefrem glædet sig, og planlagt i lang tid, at de skulle lave et program om konspirationsteorier. Jeg er meget enig med Niels når han vurderer, at det er længere oppe i hirakiet, at man ikke vil fortælle åbent om de her ting. Et stort tillykke til Niels over de seneste 10 dages pressedækning, ,.jeg håber bare at det her er optakten. Jeg indsætter lige DR Spam interviewet om bygning 7 fra d. 9/11-08 herunder - vil DR blive dem der fortsat følger op på denne super vigtige begivenhed om bygning 7....
'
Nu er jeg forvirret, for DR Deadline har alligevel (i.f.t. hvad jeg fik at vide) sendt noget om 9/11 idag kl. 17.00:

http://www.dr.dk/DR2/Deadline17/Deadline17.htm

Bemærk programbeskrivelsen:
Det var ikke Al-Qaeda der, den 11. september 2001, fik det 7. tårn i World Trade komplekset til at styrte sammen. Det mener, en gruppe på 1000 arkitekter og ingeniører som netop er taget til San Francisco for at kræve en ny undersøgelse af 11/9. Siden angrebene på World Trade Center har konspirationsteorierne floreret. Hvorfor er vi så fascinerede af disse teorier - mød forfatter Lars Bugge i Deadline 17.00.

Nu så jeg ikke udsendelsen, men må undre mig: Er den journalistiske sag og interessante vinkel ikke hvorfor de over 1.000 arkitekter og ingeniører kræver denne nye undersøgelse? Så hvorfor hive en ikke-videnskabsmand og forfatter i studiet for at tale om konspirationsteorier?..?!?! Den officielle forklaring på 9/11 er da en langt ude konspirationsteori, mens de 1.000 her blot belyser at den ikke kan passe med virkeligheden.

Har nogle her rippet den, eller skal vi vente utålmodigt(!) til imorgen for den kan ses online?
Jeg så Deadline udsendelsen og den satte mit pis i kog (der skal ellers meget til) ... en reminder om at de bolværk der findes mod ubehagelige sandheder er stærke ... men selv ikke det stærkeste bolværk kan modstå sandheden, og når det smuldrer for folk som Lars Bugge og angsten for det ukendte melder sig, må vi tage ham forsigtigt i hånden og hjælpe ham og hans ligesindede frem til nyt fodfæste
I går fik jeg at vide fra en journalist på DR Update, at jeg skulle medvirke i dead-line i dag, og at de derfor gerne ville lave en slags optakt til dead-line udsendelsen i dag morgen.
Hav var meget overrasket over, at jeg ikke havde fået noget at vide om det, men gik altså videre med Update og fastholdt sin invitation, som man altså kunne se i morges.
Niels

Lars Vestman said:
Nu er jeg forvirret, for DR Deadline har alligevel (i.f.t. hvad jeg fik at vide) sendt noget om 9/11 idag kl. 17.00:

http://www.dr.dk/DR2/Deadline17/Deadline17.htm

Bemærk programbeskrivelsen:
Det var ikke Al-Qaeda der, den 11. september 2001, fik det 7. tårn i World Trade komplekset til at styrte sammen. Det mener, en gruppe på 1000 arkitekter og ingeniører som netop er taget til San Francisco for at kræve en ny undersøgelse af 11/9. Siden angrebene på World Trade Center har konspirationsteorierne floreret. Hvorfor er vi så fascinerede af disse teorier - mød forfatter Lars Bugge i Deadline 17.00.

Nu så jeg ikke udsendelsen, men må undre mig: Er den journalistiske sag og interessante vinkel ikke hvorfor de over 1.000 arkitekter og ingeniører kræver denne nye undersøgelse? Så hvorfor hive en ikke-videnskabsmand og forfatter i studiet for at tale om konspirationsteorier?..?!?! Den officielle forklaring på 9/11 er da en langt ude konspirationsteori, mens de 1.000 her blot belyser at den ikke kan passe med virkeligheden.

Har nogle her rippet den, eller skal vi vente utålmodigt(!) til imorgen for den kan ses online?
Tja, den rå udgave, der ligger ovenfor, som var den, der gik ud live, er måske lidt flosset. Det var meget tidligt - for mig.
Jeg synes faktisk, at nedklipningen var mig nådig.
Er der nogen, der har den super korte udgave, som kørte, indtil de tog den ned kl 10.30?
Niels

Thomas Torrens said:
Så er den der!

Reply to Discussion

RSS

600 danske skeptikere

• Rene` Andersen
  • David Olsen
  • Kevin Raun Hansen
  • Ditte Øland Ohmand Jensen
  • Ridder Benny Jerne
  • Anders Holst Jensen

Sammen gør vi en forskel

Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum
FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE
Invester i en bedre fremtid!
Vi har afsløret den 1% i 10 år!
Aktivisme Nyborg Nordea:5875-4382580082
Amnesty International dine civile rettigheder
(Evt. en automatisk månedlig overførsel)

fotos

• tilføj fotos
  • Se alle

Film

• foreslå en film/video om 11. september
  • Se alle

Badge

Loading…

© 2012   Created by Brian Fløe.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse

600 SKEPTISKE CIVILE, FAG- OG VIDENSKABSFOLK

KRÆVER UVILDIG UNDERSØGELSE AF 11. SEPTEMBER 2001

Civile Akademikere Arkitekter Brandmænd Ingeniører Journalister Militær Piloter Politikere Psykologer Videnskabsfolk Censureret på Wikipedia

facebook fanside i11time.dk
Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse
Loading