FÅG! Min optager svigtede, håber en anden optog! Ellers må vi nøjes med den komprimerede net-udgave, men jo altid bedre jo bedre billedkvalitet.
9.41
Ja, nu ligger den på nettet i en kraftigt nedklippet udgave.
Den direkte live-optagelse var på 7-8 min.
Jeg håber, nogen har fået den.
Men det er trods alt det væsentlige, der er tilbage, incl. tre klip af 7-erens nedtur.
Værten sagde, at den ville køre hele dagen. Men min fornemmelse - ikke bare i dag på DR - er, at der er nogle unge journalister og producere, der prøver at få det på, og det skal vi være glade for.
Højere oppe i systemet er der åbenbart nogen, der trækker i bremsen.
Spændende hvor længe, den holder.
Nu er jeg forvirret, for DR Deadline har alligevel (i.f.t. hvad jeg fik at vide) sendt noget om 9/11 idag kl. 17.00:
http://www.dr.dk/DR2/Deadline17/Deadline17.htm
Bemærk programbeskrivelsen:
Det var ikke Al-Qaeda der, den 11. september 2001, fik det 7. tårn i World Trade komplekset til at styrte sammen. Det mener, en gruppe på 1000 arkitekter og ingeniører som netop er taget til San Francisco for at kræve en ny undersøgelse af 11/9. Siden angrebene på World Trade Center har konspirationsteorierne floreret. Hvorfor er vi så fascinerede af disse teorier - mød forfatter Lars Bugge i Deadline 17.00.
Nu så jeg ikke udsendelsen, men må undre mig: Er den journalistiske sag og interessante vinkel ikke hvorfor de over 1.000 arkitekter og ingeniører kræver denne nye undersøgelse? Så hvorfor hive en ikke-videnskabsmand og forfatter i studiet for at tale om konspirationsteorier?..?!?! Den officielle forklaring på 9/11 er da en langt ude konspirationsteori, mens de 1.000 her blot belyser at den ikke kan passe med virkeligheden.
Har nogle her rippet den, eller skal vi vente utålmodigt(!) til imorgen for den kan ses online?
Så er den der!
![]() |
|
| Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE |
by Chrissy Weisgard Added Januar 7, 2012 at 9:20pm
by Jeppe Severin Added Oktober 3, 2011 at 12:57pm 10 Comments
by Jeppe Severin Added Oktober 3, 2011 at 1:52am
by Brian Fløe Added September 19, 2011 at 12:27am 1 Comment
![]() KØB (DKK 170,-) SE ALLE BØGER menu: Info |
![]() KØB (DKK 150,-) SE ALLE BØGER menu: Info |
forældrer mod politibrutalitet
Krig er ulovlig - underskriftsindsamling
Red internettet - Save the internet!
Ny ressourcebaseret økonomi:
Venus Projektet
Zeitgeist bevægelsen (global)
Zeitgeist bevægelsen (DK)
Tidligere modstandsfolk: Civil ulydighed!
Vand møllen
EcoloBlue
uafhængigt græsrods internet
Alex Jones Gratis podcast
© 2012 Created by Brian Fløe.