Det er som om der er kommet skred i tingene. I morgen medvirker Niels Harrit på DR Update, en turné i det jyske er på trapperne, medlemmerne vælter ind... mon ikke der bliver summet i krogene rundt omkring i de hyggelige danske hjem?

Niels skal møde hos DR kl. 07:30, så vendt ikke for længe hvis du vil tjekke ud live. Ellers er fidusen jo man kan gå ind og se klip når det passer en. Gør endelig det. Det bliver optaget.

Beklager flere dobbelt-posts, mit internet driller også i dén grad!

Søgeord: dr, harrit, update

Views: 11

Reply to This

Svar i denne forum tråd

Tak for det, Thomas. Men jeg kan ikke umiddelbart se, den ligger under "Film"...?
Jeg har heller ikke lagt dem under film, Jeppe. Lars Bugge taler om blafrende flag på månen og Diana's død, og den slags hører under off-topic, og ikke under 9/11 film....;o)

Dog er Lars Bugge udtalelser interessant fordi den kom efter Niels Harrit og viser sandheds fortnægternes afmagt, så jeg lavede denne tråd hvor DR fra d. 19 02 er samlet på samme side, og - med bedre lyd!

Ændre også overskriften i den omtalte tråd så det bliver lettere at finde Lars Bugge og høre hans aldeles ukritiske tro på konspirationsteorien ang. 9/11.....;o)

Reply to Discussion

RSS

600 danske skeptikere

Sammen gør vi en forskel

Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum
FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE
Invester i en bedre fremtid!
Engangsbeløb / Månedlig overførsel
Niels Harrit foredrag
Nyborg Nordea:5875-4382580082
Støt det prisbelønnede foredrag af Niels Harrit på sin vej rundt på Danmarks-turné og det kæmpe arbejde der udføres før hvert foredrag i form af flyers og DVD uddeling.

Amnesty International
Kæmper for dine civile rettigheder

fotos

• tilføj fotos
  • Se alle

Badge

Loading…

© 2012   Created by Brian Fløe.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse

600 SKEPTISKE CIVILE, FAG- OG VIDENSKABSFOLK

KRÆVER UVILDIG UNDERSØGELSE AF 11. SEPTEMBER 2001

Civile Akademikere Arkitekter Brandmænd Ingeniører Journalister Militær Piloter Politikere Psykologer Videnskabsfolk Censureret på Wikipedia

facebook fanside i11time.dk
Loading