Pentagon er efter min mening et af de mest tydelige beviser på at vi har fået fortalt en godnat historie og hvorfor det stadig argumenteres at netop dette angreb skulle være det tyndeste argument for inside job er for mig en af de helt store gåder i 911 truth bevægelsen. Alex Jones har jeg ofte hørt argumentere at vi skal passe på med Pentagon fordi det kunne være en fælde iscenesat til et senere tidspunkt hvor man så pludselig frigiver filmoptagelser. Lad mig så sige at de filmoptagelser vil jeg også meget gerne se, for de må så indeholde et af videnskabens største mysterier til dato.

Ang. Pentagon så er der intet der kunne være mere tydeligt, men der er mange lynafledere i den debat og netop derfor tog det mig flere år på abovetopsecret.com før jeg endeligt fik analyseret mig frem til de nedenstående nøglepunkter i Pentagon spørgsmålet. Jeg har tidligere forsøgt at stille disse spørgsmål når snakken har været over på Pentagon, men der bliver altid talt udenom og slet ikke svaret overhovedet. Væk med den mentale blokering, tænk over disse førnævnte simple spørgsmål.

Pentagon: Noget skød gennem 3 ringe i Pentagon, men motorerne og vingerne kunne ikke smadre vinduerne i den yderste ring.
Hvis muren var "armeret" så kraftigt at motorerne og vingerne bliver til støv når de ramme (det argumenteres ofte), hvorfor skød passagerskrovet så gennem 3 ringe?
Hvis passagerskrovet skød gennem 3 ringe, hvorfor kunne vinger og motorer så ikke smadre vinduerne i den yderste ring?

Hvis der er fotos af skrovrester, hvorfor blev disse skrovrester så standset af ydermuren mens passagerskrovet trænger gennem 3 ringe?

Før man kan finde svar, må man først stille de rigtige spørgsmål.

Views: 108

Reply to This

Svar i denne forum tråd

til jeppe

hvad jeg har at sige til brian skal sides højt.....
og brian svarede jer andre men ikke på mit ?
og brian læser da mit indlæg....han gider bare ikke svare mig ....endnu...

forstå ikke hvordan du ud fra mit indlæg trak den konklusion at jeg søgte optagelse i det jyske jeppe...??

jeg prøver bare at prikke lidt til jyderne... og specielt brian efter hans bombastiske udtagelse....

Brian Fløe skriver Oktober 7, 2008
altså hvis i tror at i kan komme væltende ind på i11time.dk som er skabt af en JYDE og bare sådan skabe illusionen af at københavnere er længere fremme i skoene end os jyder.... SÅ TAGER I FEJL mhuaahaahaaa hoooooo !!!!

Jeg har skumle planer for hvordan Århus Kommune gruppen skal overgå jeres !!! (indsæt ond og gungrende latter )

at manden så 19 måneder sener kan mønstre 0 mennesker på fastlandet som gider lave lidt oplysnings arbejde
syntes jeg bare er underligt.....og det gør mig helt ærligt også lidt små trist....og bekymret for om vi magter opgaven...
for hvis det kun er københavnere som gider at være aktive..hvad gør i11time så hvis de folk løber surt i det..??????

så jeg spørger så igen truth bevægelsen på fastlandet......KOM NU IND I KAMPEN OG HJÆLP OS........
HAR VI ET DANSK PROJEKT ELLER HAR VI ET KØBENHAVNS PROJEKT.?

det er snart første maj...kunne jyderne ikke lave en aktivist dag..?
i har vel også steder i mødes 1 maj og høre taler og musik og får en kold bajer og måske en lille bob marley joint
hvorfor ikke bruge lejligheden til at dele noget 9-11 martriale ud...??

mvh
thomas g
Hey Thomas,

Jeg må bare have misforstået noget; jeg troede, du ville være med i den Jydske gruppe som kbh'er. Men det ville da også bare vise, Kbh'erne for alvor rykker, hvis de kan give jyderne "støttehjul."

Nåh, inden dette gå op i et Jyder vs. Kbh'ere-paradigme, vil jeg sige, vi selvfølgelig alle sammen bare støtter en ny undersøgelse af 11. september 2001 - uanset hvor vi kommer fra, hvor høje, lave elle hvor tykke vi er og hvad vi mener om Pentagon.

Håber vi ses til arrangementet i Fælledparken 1. maj.

Og Michael, hvorfor svarer du nu ikke mig? :)
@Thomas Grundstrøm
Mon ikke også du kan få øje på lidt humor i mine "bombastiske" udtalelser ...selv om du er københavner? Jeg ved godt det er dobbeltkonfekt at henvise til en tidligere "jyde / købh. joke" mens man tilføjer en til, men jeg er sikker på du kan følge med ...selv om hov der var en til ...nej nu skal jeg nok stoppe med at være sjov.

Jeg skrev i min sidste post "Jeg har desværre travlt i øjeblikket og har ikke fået svaret her i tråden" og faktisk læste jeg slet ikke alt det jeg er kommet bagud, inkl. din post. Jeg gjorde bare lige status over trådens emne for holde focus på emnet i tråden.

Ved Niels Harrits sidste foredrag i Århus var der 320 mennesker, så hvis du hjælper lidt til kan vi sagtens have en både sjov og sund intern konkurrence, men det kræver at folk ikke bliver sure for så må vi stoppe legen inden nogen ligefrem kommer i dårligt humør.

I gør det flot i København, og det har jeg skrevet mange gange uden at det dog kom med i citaterne ;)
Bosiddende i Berlin forsøger jeg at forholde mig neutral selvfølgelig ...det er klart.
til brian

jo humor skal der til.....

jeg søger på ingen måde kredit for det arbejde der bliver gjort her i kbh brian....!!
jeg har kun været med til 2 aktions dage og hvis der skulle deles ros ud var jeg nok den sidste i rækken
i kbh gruppen som skulle modtage.men der er andre kræfter i gruppen som fortjener stor ros.
at du bor i berlin gør det selvfølgelig svære for dig at være med på gadeplan det forstår jeg godt brian.....

men det ændre stadigvæk ikke min forundring over du ikke har kunne skabe en århusgruppe brian...?

og mine lidt bitre indlæg var mest af alt ment som en venlig provokation til fastlandet om at få fingren ud og hjælpe med
at oplyse om 9-11.
og mine udfald imod dig skal ikke opfattes negativt brian....men føler mig nødsaget til at råbe op om den skæve fordeling der er ang. aktiv deltagelse i bevægelsen.

fedt at se der kunne samles så mange i århus....( surt de ikke meldte sig ind..)..
men for mig brian skal der ikke være tale om at konkurrence mellem øst og vest...den kamp har jyderne jo også tabt for længst kan jeg jo se...nej for mig min ven drejer det sig for at få følelsen af at det er et dansk projekt og ikke et københavner projekt.
og som det er lige nu er det da mest et kbh projekt..
jeg er selv en"aktions mand" og har i kræft af det svært ved at forstå folk som ikke prøver at gøre en forskel...når de ser uretfærdighed....og det jo ikke fordi jyder ikke kan finde ud af at lave aktioner....jeg mener...når mælke/korn priserne ryger langt nok ned i pris så plejer bønderne at stoppe alt trafik på vejene med deres traktorer...ikk...?
så i jyder kan godt ...så kom nu og hjælp.

dette bliver mit sidste indlæg i denne her debat...har sagt hvad jeg havde på hjertet omkring emnet og vil nu lade jyderne tykke lidt på mine lidt sure indlæg og så se om det skulle have provokeret en jyde eller 2 til at komme ud i "felten" til os andre....

peace...
@Thomas Grundstrøm
ha ha ha "den kamp har jyderne jo også tabt for længst ..." ha ha ha ;). Den sad lige i øjet ! ;))))

Faktisk går jeg i øjeblikket og fundere over hvordan jeg reagere på den besked jeg modtog telefonisk for nyligt fra Silkeborg / Århus: vi melder os ikke ind på i11time.dk pga. den måde man behandles på med mistænksomhed så snart man afviger en smule fra en bestemt overbevisning omkring 11. september.
Jeg gav dem ret uden forbehold. Ligeledes er navigationen på i11time.dk også stadig årsag til forvirring.
Det er jo tydeligt med 320 gæster til Harrits sidste foredrag at vi kan gøre siden mere imødekommende overfor skeptiske jyder.

Talsmanden fik dog også et rungende svar tilbage om at hvis de ikke melder sig ind som passive medlemmer og tæller med på listen over danskere der kræver ny undersøgelse, har de jo vendt konstruktiv kritik om til en kæp i hjulet på vores vækst.

Jeg har i gennem lang tid nu sået et spire af ny indstilling her på sitet og spiren er også sået i Spørgsmål og Svar. Hvis vi skal vokse til en størrelse kan gøre en forskel må vi ændre vores selvopfattelse og begynde at se os selv som "undervisere" overfor dem vi er uenige med frem for at råbe "disinfo agent". Den førstnævnte arbejder for bevægelsen, den sidstnævnte ødelægger hvad andre har bygget op.

Men flere og flere vil læse spørgsmål og svar og derefter hjælpe til med at lade den nye indstilling manifisterer sig på i11time.dk og med hjælp fra nogle flere jyder skal tingene jo nok helt automatisk rette sig op .... (A' ku' ikk' la' vær')
Brian,

Prøv at følge med her fra 0:39:50-0:41:39:

http://video.google.com/videoplay?docid=-3776750618788792499#
jeps, jeg er bevidst om dette gamle dokument om at skyde et passagerfly ned og bebrejde Cuba.

Jeppe Severin said:
Brian,

Starter lige blødt med min kommentering her på siden, men må da sige ret højt, et fly af den størrelse som det påstås være fløjet ind i Pentagon ville med den inerti som det har brage lige igennem, hvis man kigger på det ene fly der går igennem WTC så ser man at det ryger ud på den anden side, eller ihvertfald "vragrester" ryger igennem.
Intet af den slags ses ved Pentagon.
Samtidig så vil et fly af den størrelse og tynge ikke ramme direkte ind i muren, altså hvad jeg mener er, der mangler "skrabespor" på jorden, to sådanne motorer og det skrog flyet har ville have efterladt sig et langt slæbespor eller i det mindste noget spor inden det rammer muren, især når det påstås at flyet rammer så langt nede som det gør og som også forsøges påvist af videoen.
Vi ved jo ikke helt præcist hvor meget Jetfuel der var tilbage men ret utroligt at branden ikke er mere omfangsrig i selve impact området, det ser mere ud som en lynhurtig explosion (missil teorien) der i sig selve laver et (blast) som puster flammerne ud igen, dette ville ikke være sket ved jetfuel.
Hej Brian,

Det var mere de præcise oplysninger om at udskifte det officielle fly med en drone, der var mest interessant. Filmen stiller også spørgsmålet til sidst inden for den tidsramme, jeg nævner; Pentagon handlede jo ikke officielt om en nedskydning.

Brian Fløe said:
jeps, jeg er bevidst om dette gamle dokument om at skyde et passagerfly ned og bebrejde Cuba.

Jeppe Severin said:
Brian,

Check lige denne nygligt frigivede Pentagon-video!

http://www.youtube.com/watch?v=VVgR11bD7mo&feature=watch_response

Jeg bliver nød til at få nogen meget hurtigt til at svare på følgende: Hvilke 2-3 lygtepæle er der tale om fra 2:04-2:13?? Vel ikke nogen, som "Flight77" skulle have ramt?!
Konklusion: ingen kan besvarer spørgsmålene jeg rejser i denne tråd. Det er der en helt naturlig årsag til: den officielle forklaring har et fundamentalt logisk problem.

Reply to Discussion

RSS

600 danske skeptikere

Sammen gør vi en forskel

Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum
FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE
Invester i en bedre fremtid!
Engangsbeløb / Månedlig overførsel
Niels Harrit foredrag
Nyborg Nordea:5875-4382580082
Støt det prisbelønnede foredrag af Niels Harrit på sin vej rundt på Danmarks-turné og det kæmpe arbejde der udføres før hvert foredrag i form af flyers og DVD uddeling.

Amnesty International
Kæmper for dine civile rettigheder

fotos

• tilføj fotos
  • Se alle

Badge

Loading…

© 2012   Created by Brian Fløe.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse

600 SKEPTISKE CIVILE, FAG- OG VIDENSKABSFOLK

KRÆVER UVILDIG UNDERSØGELSE AF 11. SEPTEMBER 2001

Civile Akademikere Arkitekter Brandmænd Ingeniører Journalister Militær Piloter Politikere Psykologer Videnskabsfolk Censureret på Wikipedia

facebook fanside i11time.dk
Loading