Politiken dækker i11time.dk demonstration og bringer interview med Brian Fløe

Politiken

Tvivlere kræver undersøgelse af 11. september
Demonstranter i København tror ikke på den officielle forklaring om terrorangrebet i New York 11. september 2001.
Af Anja Steensig Krause

Deltag i debatten...

Views: 105

Reply to This

Svar i denne forum tråd

Jeg er pokkers træt af at jeg overså Anjas omskrivning fra "kollapsede" til "væltede". Det er min skyld at det står i avisen for jeg havde rig mulighed for at få det rettet. Politiken overholdt vores aftale om at jeg kunne se "interviewet" før det røg i trykken. Pokkers.
Brian. jeg bliver lige nødt til at spøger. ligger der nogen videoer med holocaust fornægtelse her på siden???
der er nogen på blogen som henviser til at i11time ligger inden med sådan videoer. er det sandt?
VIGTIG FOR MIG AT VIDE
Hej Jacob

i11time.dk er dedikeret til 11. september 2001. Vores foto og video arkiv indeholder kun materiale omkring 11. september 2001.

Der findes mennekser som tror vi alle ville flyve rundt uden tyngdekraft hvis Newton havde været pædofil eller måske fornægtede at der i fremtiden ville forekomme et holocaust. De argumenterede også over på politiken at videnskab var demokratisk???
Derfor mener disse mennesker at hvis Eric Hufschmidt har nogle upopulære meninger omkring holocaust i hans private færden [at det var ca. 3 millioner i stedet for 5 millioner jøder der blev myrdet af Nazisterne, som han hader nøjagtig som os andre] (han taler ikke om holocaust i hans 11. september film), så skulle dette på en eller anden måde lave om på de fysiske love Eric taler om i hans 11. september film.
Gad vide om de ville tro de kunne flyve hvis de opdagede at Newton mishandlede små børn?

Hans 11. september film er fantastisk og netop derfor forsøger de at ændre focus over på manden (som sagtens kan vise sig at være en ækel stodder, men jeg troede sagen handlede om 11. september?)
Men disse personer er jo i forvejen parat til at feje fysiske love til side når de får besked på det af NIST, så det overrasker ikke mange. Det er selvfølgelig og helt åbenlyst et forsøg på at dreje debatten væk fra tårnkollaps og frit fald. De går simpelthen efter manden i stedet for bolden. Det er tegn på at de er ved at være desperate.

Hvis Eric er en ækel stodder, er det så det endelige bevis vi har ventet på der påviser at Bin Laden stod bag? (kan ikke skrive sådan noget her uden at grine)

Vil de snakke holocaust eller 11. september? Jeg aner intet om denne holocaust debat, så den bliver ikke med mig.

God aften til alle !

Jacob Dahlstrøm said:
Brian. jeg bliver lige nødt til at spøger. ligger der nogen videoer med holocaust fornægtelse her på siden???
der er nogen på blogen som henviser til at i11time ligger inden med sådan videoer. er det sandt?
VIGTIG FOR MIG AT VIDE
Ikke for noget.... Men jeg tror nu ikke det rykker noget at bruge tid på at debattere med de moddebattører på politiken.dk. (Udover selvfølgelig øvelse i at svare igen på mærkelige påstande).
Hej Jens

Ja det er træls jeg overså at hun havde omskrevet mine ord. Egenligt takkede jeg i første omgang nej til hendes tilbud, men så endte det i stedet med en lang snak og i off topic kan du læse mere.

Jeg leder ikke hvornår eller hvor der afholdes demonstrationer, det gør i. Jeg leder ikke hvordan materialet eller bannerne ser ud, det gør i. Det her er et decentraliseret initiativ og det er helt bevidst. Jeg leder ikke hvilke film der uploades til i11time.dk (så længe de handler om 11. september), det gør i. Du har muligvis ikke været her længe nok til at bemærke det, men jeg opfordrer jer alle til at være jeres egne ledere.

Jeg har været igang med 11. september siden slutningen af 2002. Dengang var vi i kraftigt mindretal og ingen omkring mig troede ét ord på hvad jeg fortalte, de smilte høfligt. Idag står de alle frem på i11time.dk
Min næste ide var at sende DVD info-pakker ud og det hjalp Thomas Wassmann og Søren Præstegaard med, som resulterede i alt det Pernille Grumme og Niels Harrit har bidraget til bevægelsen med (og de har jo sat mere igang end nogen anden, endda bidraget i høj grad også på verdensplan).

Min næste ide var i11time.dk så danskere kunne få en mulighed for at stå frem med navn og ansigt, for den eneste måde at bekæmpe en mekanisme som har til formål at få folk til at gemme sig af angst for at blive til grin, er at stå frem i lyset og konfrontere det.
Det vil jeg foreslå sker bedst gennem sammenhold og decentrale initiativer som f.eks dette og jeg trækker mig bestemt ikke fra mit initiativ fordi pressen slipper afsted med at omskrive mine ord fra kollaps til væltede. Som du kan se har det ikke påvirket debatten og det er jo klart for hvad skal de sige? De har jo ikke lyst til at påpege yderligere at tårnene altså ikke væltede for det er jo netop det ømme punkt.

Det er helt unødvendigt at "give plads" for der er www.masserafplads.dk - det er bare at komme igang Jens!

Omvendt er du velkommen til at trække dig fra i11time.dk hvis du ikke føler du længere kan stå inde for initiativet. Det er alles ret, det er alles helt personlige valg og sådan skal det være. Og det er heller ikke personligt ment !

Kærlig hilsen

Brian

Jens Angelsgaard said:
Altså den der med de væltede tårne Brian...

Det er jo et kardinalpunkt i hele den videnskabelige diskussion:

Væltede tårne (path of least resistance) = INGEN demolering
Kollapsede tårne med frit falds hastighed (path of greatest resistance) = demolering

Hvis det var mig, der havde lavet sådan en bommert - så havde jeg trukket mig - som "leder" af siden,

Det er IKKE noget personligt. Jeg tænker bare, at når du både bor i udlandet og laver sådan noget makværk, så er det måske på tide at give plads til andre entusiaster?
Jeg vil også tilføje at min decentraliserede model faktisk fungere rigtig fint med at "den åndelige leder" er langt væk.
Du kan tænke på mig som du tænker på ejeren af facebook, for han er bedøvende ligegyldig i forhold til de grupper du ønsker at oprette på facebook omkring 11. september eller de ting du gerne vil skrive. Forskellen er blot at denne facebook udelukkende er dedikeret til 11. september (undtagen den lukkede Off Topic gruppe selvfølgelig).

Sidste gang sendte du en besked rundt til en gruppe mennesker her på i11time.dk og skrev du syntes jeg var en dårlig leder. Denne gang foreslår du så i offenligthed at jeg tager min afgang som "leder". Jeg er bestemt ikke nogen leder, tvært imod ønsker jeg at i alle selv griber faklen og det går jo over al forventning og hamrende godt !

Hvis du selv har lyst til at lave et projekt med en "leder" så vil jeg være den første til at linke til det. Jeg går ind for så mange som muligt initiativer på det danske internet omkring 11. september da jeg også på den front tror det er dårlig strategi at centralisere det.

God dag til alle !
hej Brian.
udemærket svar. så der ingen ko på issen

leder? må indrømme, jeg har svært ved at se at der sgu være en leder her. eller os er det måske bare mig som er dålig til at blive ledt ;O)
vi har alle sammen, være vorres måde og kæmpe på.
så forset det gode arbejdet alle sammen.
Hej Jacob. Jeg ved ikke hvad vi skal lede ud af deres opførsel?

De beskylder os for at snakke uden om, og blander Holocaust ind i sagen i forsøg på at få os til at ligne Nazistsympatisører.
De beskylder os for at undvige debatten, på Politiken.dk hvor der netop var lagt op til debat med artikel og interview på Politikens DEBAT side.
De mener ikke det skal undersøges hvorvidt sprængstof kunne være blevet brugt i WTC fordi ingen ville kunne slippe afsted med at anbringe SÅ meget sprængstof SÅ præcist ...i stedet kan flyvemaskinernes usynkrone skader og brændstof klare sagen.

Det er selvevident at de famler sig frem på gyngende grund og har det egenligt blot meget svært ved beviser på at deres ledere ikke er lige så hæderlige som de selv er (vigtig pointe for os at huske!).
Dette er debatten uden ende - med et loft på 400 tegn, kommer man ikke særlig langt, og internetdebatter er ikke særlig konstruktive. Jeg fik dog sagt hvad jeg mener om holocaustbenægtelse, og fik debatten ind på sporet igen, så der igen tales om beviser. Men så rammes man af "400 tegns reglen", så nu er jeg stået af igen, det er en håbløs debat. Rart er det dog at se, at Politiken har rakt hånden ud, og ganske sagligt har dækket demoen (dog lidt kort vil jeg mene). Alligevel er det positivt, at en journalist og en fotograf tropper op på Rådhuspladsen, og ønsker at skabe debat om emnet, måske har de hørt om Charlie Sheens 20 punkter til Obama, ha ha :)
John Seiersen fra Højbjerg, er med stor sandsynlighed Scientia
Ja, det er godt gået, Josef. Men om han er Scentia kan jeg ikke lige gennemskue. En eller anden sagde til mig, at Scentia var kvinde, men mere ved jeg ikke om det. Ærgerligt dog, som John Seiersen kan ødelægge den ellers nogenlunde konstruktive debat du fik startet op. Og så er Pol's debatfunktion totalt antikveret og knoklet at bruge...

Josef Hanji said:
John Seiersen fra Højbjerg, er med stor sandsynlighed Scientia
Tak for støtten Lars - jeg tror dog stadig på min intuition, edderkoppesansen har vibreret hele dagen. Scientia kan bruge døgn på debunking, og det kan John S. også, så det har de også til fælles, for uden de 2 andre ting jeg gjorde opmærksom på i debatten. Scientia eller John, begge er i hvert tilfælde debunkere, for hvis de ikke kan se relevansen i det klip jeg har smidt ind ( 9/11 First Responders Testimony - THE TRUTH ABOUT BUILDING 7 !!! ), så er det fordi de ikke vil have andre til at se linket. Dette vidneudsagn bekræfter det smelede metal på Ground Zero, mindst en uge efter (efter hans udsagn), det bekræfter nedtælling til WTC7s demolering, og at det var en demolering - så at det ikke er et relevant klip, er en lodret løgn. Jeg dropper debatten nu, da debunkerne endnu engang har ødelagt grundlaget for en konstruktiv debat.

Reply to Discussion

RSS

600 danske skeptikere

Sammen gør vi en forskel

Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum
FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE
Invester i en bedre fremtid!
Engangsbeløb / Månedlig overførsel
Niels Harrit foredrag
Nyborg Nordea:5875-4382580082
Støt det prisbelønnede foredrag af Niels Harrit på sin vej rundt på Danmarks-turné og det kæmpe arbejde der udføres før hvert foredrag i form af flyers og DVD uddeling.

Amnesty International
Kæmper for dine civile rettigheder

fotos

• tilføj fotos
  • Se alle

Badge

Loading…

© 2012   Created by Brian Fløe.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse

600 SKEPTISKE CIVILE, FAG- OG VIDENSKABSFOLK

KRÆVER UVILDIG UNDERSØGELSE AF 11. SEPTEMBER 2001

Civile Akademikere Arkitekter Brandmænd Ingeniører Journalister Militær Piloter Politikere Psykologer Videnskabsfolk Censureret på Wikipedia

facebook fanside i11time.dk
Loading