At stifte et parti vil gives os mulighed for at samle 20.000 underskrifter og her med vil komme ud med vores budskab. Når vi har samlet underskrifterne så får en hel valkamp til at komme ud med vores budskab og komme med i en afslutnings runde hvilket også er god presse omtale. Partiet bør være tværpolitisk og rumme kandidater på bege fløje og midten. På den måde sikre vi os flest mulig stemmer. Det vil også sikre os at vi bliver taget alvorligt og ikke bare henkastet som kaosteoretiker. Der er også nogen der siger at det bedste forsvar er et angreb og det vil et parti være.

Views: 0

Reply to This

Svar i denne forum tråd

Hej René, du er ikke den første med den tanke, se Nyt politisk parti: B7 ?

Der bliver lagt i ovnen........
Undskyld, men min vurdering er, at det er naivt at tro, at en problemstilling som denne kan løses ved at stifte et nyt parti, det vil være skønne spildte kræfter er jeg bange for. Det er flere årsager til, at jeg tror, at et arbejde hen i mod stiftelsen af et parti vil være en dødssejler. Et af de vigtigste argumenter er, at vi lever i et skindemokrati, hvor de demokratiske spilleregler er sat ud af spil, og jeg forventer derfor at sandheden skal komme andre steder fra.

På Facebook forsøgte en fyr der hed Tommy, at stifte et parti hen over sommeren, og han opdagede hurtigt at man ikke bare sådan lige skaffer 19.000 - 20.000 valide underskrifter. Jeg tror han skaffede lidt over 300 underskrifter på årets Roskildefestival, og jeg kan huske, at han ved en af festivalerne kun skaffede omkring 30 - man skal have en god sag.

Danskerne gider ikke et nyt parti, der ikke kan levere det de lover, jeg tror ikke på et nyt parti i folketinget til næste valg, efter Ny Alliance / Liberal Alliance fadæsen, det ville være optemistisk at tro på det.

Og jeg kunne nævne langt flere årsager til, at dette ikke ville kunne lade sig gøre, jeg vil kraftigt advare folk om at bruge tid på det her. Vi ønsker alle at tingene skal ændre sig, den nuværende situation er dybt frustrerende, men har vil man slå panden i mod en mur.
Anders Vinther said:
Det kræver kun 25 underskrifter at stille op til kommunalvalget ;-)
Sidste frist for det er d. 20. oktober 2009 kl. 12.

Jeg er iøvrigt spidskandidat for Enhedslisten i Vejle.

Reply to Discussion

RSS

600 danske skeptikere

Sammen gør vi en forskel

Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum
FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE
Invester i en bedre fremtid!
Engangsbeløb / Månedlig overførsel
Niels Harrit foredrag
Nyborg Nordea:5875-4382580082
Støt det prisbelønnede foredrag af Niels Harrit på sin vej rundt på Danmarks-turné og det kæmpe arbejde der udføres før hvert foredrag i form af flyers og DVD uddeling.

Amnesty International
Kæmper for dine civile rettigheder

fotos

• tilføj fotos
  • Se alle

Badge

Loading…

© 2012   Created by Brian Fløe.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse

600 SKEPTISKE CIVILE, FAG- OG VIDENSKABSFOLK

KRÆVER UVILDIG UNDERSØGELSE AF 11. SEPTEMBER 2001

Civile Akademikere Arkitekter Brandmænd Ingeniører Journalister Militær Piloter Politikere Psykologer Videnskabsfolk Censureret på Wikipedia

facebook fanside i11time.dk
Loading