Mig (Gideon) og Jan fra Infowars.dk er nu 99,9% sikre på vi tager til USA næste år og det kunne være rigtig fedt, hvis der var andre som også ville med...

Derfor skriver det her tidligt så folk evt. kan spare lidt sammen osv.

Vi regner med, at tage 1 uge derover og filme de forskellige events osv som vil være derover, og så selvfølgelig prøve, at få nogle interviews med WeAreChange og andre...

Selve flybilletten koster ca. 4000 kr og er man 2 kan man nemt få et godt hotelværelse i 1 uge for ca 8000 kr.

Vi har tænkt os, at skrive lidt mere når vi kommer ind i det nye år, men hvis der er nogle derude på i11time som har samme planer må de godt lige give lidt lyd fra sig...

Mvh

Gideon

Views: 190

Reply to This

Svar i denne forum tråd

Super initiativ, Brian!

Jeg er selvskrevet til den tur, eftersom jeg rent faktisk skulle have været der i år men måtte droppe planen, da jeg ikke gad tage alene afsted.

Meld dig/jer ind i Facebookgruppen her!

http://www.facebook.com/group.php?gid=140178019360316

I lige måde... Kan jo også kun sige, at andre som gør det samme også tager et super initiativ.

Der er sikkert rigtig mange af os enten gerne har ville tage derover eller måske endda haft dårlig samvittighed over ikke, at tage derover... Så det her er muligheden for, at gøre noget stort for 9/11 bevægelsen. Jeg tror 2011 bliver et skelsættende år 9/11 truth bevægelsen.

Med den store succes Building What havde vil vi nok se andre initiativer som vil tage bevægelsen det sidste skridt ind resten af de folk som stadig enten tvivler eller benægter...

Og faktisk mener jeg det er mere vigtig end andre år for der vil være en utrolig mediebevågenhed omkring 9/11 pågrund af 10 års dagen. Vi har blandt hørt medierne sige de vil give den gas på 10 års dagen og har med vilje ikke gået så meget op idet de sidste mange 11. september dage...

Vi skal vise vores ansigt og intentioner på netop den dag og kan man ikke tage til USA foreslåer jeg, at der bliver lavet noget her i DK også... Som der jo nok vil... Men gerne større end tidligere... Vi skal bruge den opmærksomhed positivt og ikke lade medierne diktere sandheden og folks holdning til 9/11 truthere...

Men vi er sådan set sikker på turen... Det eneste som kan gå galt er vel krig eller total økonomisk kollaps... Begge ting noget som sagtens kan ske... Men vi skal bo the POD i centrum som ligner et godt billigt hotel... Og rejsen koster ca 4500 hvis man vil direkte og omkring 100 kr billigere hvis man vil skifte fly osv...

Men jeg har meldt mig ind i gruppen du omtalte og jeg glæder mig meget til den her tur... Det vil være min første tur i et fly og det er lidt specielt for mig så selve turen skal nok blive en stor oplevelse...

Skal bare lige hae fat i Watson fra prisonplanet så jeg kan få nogle kontakter til WeAreChange osv... Så interviews osv kan aftales før vi tager derover...

Men ejg håber der er mange flere som ender med, at ville med derover... Det kunne være sejt hvis vi var en så stor mængde, at Danmark ikke forsvinder i mængden :-)

Reply to Discussion

RSS

600 danske skeptikere

Sammen gør vi en forskel

Klik og STEM forslaget ind i folketinget! forum
FACEBOOK "SYNTES GODT OM" KNAPPEN TÆLLER IKKE
Invester i en bedre fremtid!
Engangsbeløb / Månedlig overførsel
Niels Harrit foredrag
Nyborg Nordea:5875-4382580082
Støt det prisbelønnede foredrag af Niels Harrit på sin vej rundt på Danmarks-turné og det kæmpe arbejde der udføres før hvert foredrag i form af flyers og DVD uddeling.

Amnesty International
Kæmper for dine civile rettigheder

fotos

• tilføj fotos
  • Se alle

Badge

Loading…

© 2012   Created by Brian Fløe.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Et gratis værktøj til alle som ønsker en uvildig undersøgelse

600 SKEPTISKE CIVILE, FAG- OG VIDENSKABSFOLK

KRÆVER UVILDIG UNDERSØGELSE AF 11. SEPTEMBER 2001

Civile Akademikere Arkitekter Brandmænd Ingeniører Journalister Militær Piloter Politikere Psykologer Videnskabsfolk Censureret på Wikipedia

facebook fanside i11time.dk
Loading